Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@00:11:00 GMT

آغاز واریز عیدی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۰۱۰۰

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از آغاز واریز عیدی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه عضو این صندوق و دارای هنرکارت خبر داد.

خبرگزاری میزان -سید مجید پوراحمدی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر عصر چهارشنبه (۲۵اسفندماه) با اشاره به جزئیات ارائه تسهیلات و بسته‌های حمایتی به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، گفت: سومین مرحله بسته حمایتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه از امروز به مناسبت شب عید نوروز و میلاد امام زمان (عج) به حساب متصل به هنرکارت بیش از ۷۰ هزار نفر از اعضای صندوق اعتباری هنر واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: مبلغ این واریزی برای فعالین حوزه فرهنگ و هنر دارای هنرکارت یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومان است که ظرف ۲۴ ساعت آینده به حساب متصل به هنرکارت آن‌ها واریز می‌شود.

به گفته پوراحمدی، تمامی اعضای تایید شده صندوق اعتباری هنر که دارای حساب هنرکارت هستند مشمول دریافت این کمک هزینه‌ها و عیدی نوروز هستند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر همچنین یادآور شد، برای ۳ هزار و ۳۱۱ نفر از هنرمندانی که تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام خود در سایت صندوق اعتباری هنر و هنرکارت اقدام نموده بودند، هدیه شب یلدا به مبلغ یک میلیون تومان نیز به حساب هنرکارت آن‌ها واریز خواهد شد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با ذکر این نکته که با تلاش محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارائه تسهیلات و ارائه بسته‌های حمایتی به اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه موافقت شده بود و طبق قرار قبلی در مرحله نخست از شب یلدا ارائه این تسهیلات حمایتی اعم از تسهیلات بلاعوض و ضروری در قالب طرح‌های یادمان، شمیم و جوانه آغاز شده است، اظهار داشت: مرحله اول (بلاعوض) از محل بسته‌های حمایتی در مرحله نخست به مناسبت شب یلدا به حساب هنرکارت هنرمندان واریز شد.

پوراحمدی همچنین با اشاره به سه مرحله‌ای بودن پرداخت بسته‌های حمایتی، خاطرنشان کرد: در اردیبهشت ماه و در ایام ماه مبارک رمضان نیز مبلغی به هنرکارت واجدان شرایط واریز خواهد شد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مجموع خدمات حمایتی ارائه شده صندوق اعتباری هنر در قالب یارانه تأمین اجتماعی، یارانه بیمه تکمیلی، پرداخت مقرری ماهیانه طرح تکریم و مستمری، پرداخت‌های ضروری درمان و زندگی، بسته حمایتی معیشتی و پرداخت تسهیلات بدون بهره با کارمزد ۲ درصد به هنرمندان عزیز کشور در سال ۱۴۰۰ را بیش از ۶ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: سیاست راهبردی صندوق بر مبنای حمایت و توانمندسازی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور برنامه ریزی شده است و از هیچ کوشش در این راه فروگذار نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: با رای دیوان عدالت اداری عیدی کارگران مشمول قانون کار مطابق مصوبه شورای عالی کار پرداخت می‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: اصحاب رسانه فرهنگ و هنر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اصحاب رسانه فرهنگ و هنر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صندوق اعتباری هنر بسته های حمایتی اصحاب فرهنگ هنر و رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به تجمعات اخیر حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پرداخت.

به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، وی در یک مطلب که در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»

این مطلب در حالی منتشر شده که تعدادی از دانشجویان در جریان اعتراضات سراسری به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دستگیر شده‌اند.

همچنین این گفته‌ها در حالی مطرح شده که ترامپ در مطلبی دیگر به «جو بایدن حقه باز» پرداخته و او را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده توصیف کرده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901245

دیگر خبرها

  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • آغاز پیش تولید سریال ماه‌شرف خانم در سنندج
  • محرومیت معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس از عیدی روز معلم
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا