Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: قرارگاه امنیت غذایی استان با تمام وجود پیگیر تأمین کالاهای مورد نیاز مردم است.

سید عماد شاهرخی اظهار کرد: تأمین اقلام مورد نیاز مردم بخصوص گوشت مرغ، گوشت قرمز و برنج تا پایان ماه رمضان تأمین شده و هیچ مشکلی ندارد.

وی تصریح کرد: نیاز مردم لرستان به گوشت گرم مرغ سالانه ۵۶ هزار تن است درحالی‌که حدود ۸۰ هزار تن در استان تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه قیمت گوشت مرغ گرم در لرستان هرکیلو ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان است، افزود: یک هزار و ۲۴۰ تُن گوشت مرغ منجمد در لرستان ذخیره شده و مجوز ۶۰۰ تن آن برای توزیع اخذ شده است.

شاهرخی خاطرنشان کرد: برای توزیع مطلوب‌تر گوشت مرغ منجمد ۱۰ دستگاه ماشین یخچال دار تدارک دیده شده و در صورت ضرورت به‌صورت سیار برای توزیع این نوع گوشت با قیمت هر کیلو ۲۰ هزار تومان اقدام می‌شود.

وی اضافه کرد: ذخایر گوشت قرمز منجمد در لرستان مناسب است و در صورت نیاز با عرضه گوشت منجمد قرمز در لرستان هر کیلو ۱۰۰ هزار تومان نیاز بازار تأمین می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در مورد تأمین تخم‌مرغ بیان کرد: نیاز استان به تخم‌مرغ سالانه ۲۰‌هزار تن و تولید سالانه استان ۱۰ هزار تُن است، برای تأمین ۱۰ هزار تُن دیگر هیچ محدودیتی برای عرضه با قیمت هر شانه ۳۸ هزار تومان درب کارخانه وجود ندارد.

شاهرخی ادامه داد: توسط تیم‌های بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی ۱۵ هزار و ۵۸۸ بازرسی انجام شده و متخلفان ۱۳ هزار میلیارد ریال جریمه شدند و بیش از یکهزار و ۶۰۰ پرونده برای متخلفان تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: هیچ محدودیتی در تأمین برنج، شکر، روغن و سایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم لرستان با قیمت مصوب وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خاطرنشان کرد: برای دسترسی مطلوب شهروندان به کالاهای اساسی همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان در حال توزیع این کالاها بین مردم هستند.

شاهرخی اضافه کرد: علاوه بر توزیع اقلام مورد نیاز هزار و ۹۰۰ تُن برنج و هزار تُن شکر در حال حمل به لرستان است.

وی بیان کرد: با همدلی بین دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مشکلات توزیع و نظارت بر کالاهای اساسی به حداقل ممکن رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد: در بخش تأمین میوه شب عید شامل پرتغال و سیب هم مشکلی وجود ندارد و به‌زودی ۶۰۰ تُن میوه با حدود ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد.

شاهرخی عنوان کرد: ۳۰ مرکز برای توزیع میوه شب عید در شهرستان خرم‌آباد و ۱۲۰ مرکز برای سایر شهرهای لرستان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه با تأمین ۶ هزار تُن جو و حمل آن به استان مشکل کمبود نهاده‌های دامی به‌زودی مرتفع می‌شود، افزود: در مورد تحویل ادوات کشاورزی بخصوص تراکتور به کشاورزان ۴ هزار متقاضی دریافت تراکتور در لرستان وجود دارد درحالی‌که امسال با ۱۰۰ میلیارد تومان تنها ۲۷۰ تراکتور تحویل کشاورزان شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرستان خرم آباد پرتغال ماه رمضان لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان مورد نیاز مردم برای توزیع گوشت مرغ هزار ت ن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران

رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی به کشاورزان شالیکار استان خبر داد و گفت:برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.

او افزود: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

افراسیابی گفت: کود‌ها از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه به کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲