Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود فرمانی چهارشنبه شب در شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی اظهار داشت: تمام محموله‌های پتروشیمی پس از آزمون‌های مجاز بدوی و تکمیلی استانداردسازی می شود.

وی با بیان اینکه اگر صادراتی در حوزه محصولات پتروشیمی صورت نگرفته است به خواست خود شرکت پخش فراورده‌های نفتی بوده، ادامه داد: صادرات محموله‌های نفتی باید منوط به خوداظهاری باشد تا شرکت پخش فراورده نفتی ملزم به پر کردن اظهارنامه‌های مالیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل استاندارد استان اصفهان با اشاره به اینکه جلسات کارگروه استانی تعیین ماهیت فرآورده‌های نفتی صادراتی در دوره جدید مدیریت بشکل منظم برگزار شده است، افزود: زمان رسیدگی به پرونده‌ها در این کارگروه بین ۱۰ تا ۳۰ روز است و در مواردی به ۳ روز هم رسید.

وی با بیان اینکه از مردادماه  یک هزار و ۲۰۰ پرونده باقیمانده است که با یک تاخیر ۸ ماهه روبرو هستیم، گفت: پرونده‌هایی که در استان به نتیجه نمی رسد به کمیته تعیین ماهیت کشوری ارجاع داده می شو دکه در سالهای گذشته حتی تا ۶۰۰ پرونده ثبت شده بود اما امروز این آمار بسیار کاهش یافته و به ۲۰ عدد رسیده است.

فرمانی بیان داشت: از یک هزار و ۲۰۰ پرونده شاید تنها به ۲۰ مورد مشمول یارانه شود.

استاندار اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در سال گذشته بالغ بر ۱۲ جلسه از شورای گفت وگو برگزار شد، ادامه داد: طی یکسال ۸۸ طرح مصوب شد که ۱۶ مصوبه به کارگروه ملی و شورای گفت وگوی کشور ارجاع شد تا بصورت یک روند فراگیر و قانونی در کشور پیاده‌سازی شود و ۷۲ مصوبه در استان به اجرا درآمد.

سید رضا مرتضوی با بیان اینکه در شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی، نگاهی کارشناسانه به فضای کسب و کار می شود، ادامه داد: در شوراهای گفت وگو بسیاری از موانع بر سر راه فعالان اقتصادی برداشته شده است و برای نخستین بار شاهد "قرارداد ارفاقی" بین بانک و واحدهای اقتصادی در جهت حمایت از آنها و جلوگیری از ورشکستگی فعالان اقتصادی هستیم.

برچسب‌ها توسعه صادرات سازمان ملی استاندارد ایران اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه صادرات سازمان ملی استاندارد ایران اصفهان توسعه صادرات سازمان ملی استاندارد ایران اصفهان شورای گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده

به گزارش همشهری آنلاین،‌ «یودی لووی»، رئیس سابق بخش جنگ اقتصادی در سازمان جاسوسی موساد در مصاحبه‌ای با یک رسانه اسرائیلی گفته چنانچه شرکای اسرائیل قصدی جدی برای تضعیف تهران دارند باید زیرساخت‌های نقل و انتقالات پولی این کشور را هدف قرار دهند.

روزنامه تایمز اسرائیل نوشته «لوی» سال ۲۰۱۶ بعد از ۳۵ سال کار برای دستگاه‌های اطلاعاتی اسرائیل از سمتش به عنوان واحد جنگ اقتصادی موساد کناره‌گیری کرد.

مسئولیت لوی در دوران حضور در موساد تحقیق درباره گردش مالی دولت‌ها و گروه‌های متخاصم با اسرائیل شامل حماس، حزب‌الله و ایران بوده است.

او در این مصاحبه با تایمز اسرائیل از شرکا و متحدان اسرائیل خواسته «نوع متفاوتی از جنگ اقتصادی» را علیه جمهوری اسلامی ایران به کار بگیرند: جنگی که روی مردم ایران اثرگذار نباشد و در عین حال، مانع از انتقال پول از سوی ایران به گروه‌های متحدش در غرب آسیا شود.

لوی گفت: «طی سال‌های متمادی با هماهنگی قاسم سلیمانی، ایرانی‌ها زیرساختی باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها و انتقال پول به سراسر دنیا ایجاد کردند.»

این کارشناس سابق موساد تصریح کرد تحریم‌ها علیه ایران تا اندازه زیادی بی‌اثر بوده‌اند زیرا آن‌ها تنها اعلام شده و هرگز اجرا نشده‌اند.

او گفت: «بسیاری از کشورها در دنیا احساسشان این بود که تحریم‌های آمریکا انگیزه‌های سیاسی دارند.»

لوی اضافه کرد: «در صدر آن‌ها کشورهای اروپایی قرار داشتند که احساسشان این بود که آن‌ها بابت تجارت با ایران تحت فشارهای شدید قرار می‌گیرند و حتی مجازات می‌شوند در حالی که آمریکا هیچ تحریمی علیه برخی کشورهای دیگر مانند قطر که در آنجا منافع دارد اعمال نمی‌کند.»

تایمز اسرائیل نوشته گزارش‌ها حاکی است ایران به طرز فزاینده‌ای در دور زدن تحریم‌های نفتی مهارت کسب کرده است.
در یک جلسه استماع در کنگره آمریکا در ماه دسامبر، «کلیر جانگمن»، یکی از مقام‌های گروه موسوم به «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» (یوآنی) گفت که درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده است.

گروه «یوآنی» که ارتباطاتی با دولت آمریکا و رژیم اسرائیل دارد گروهی متشکل از مقام‌های سابق امنیتی، دیپلمات‌ها و محققان آمریکایی است که هدف خود را فشار بر برنامه هسته‌ای ایران اعلام کرده‌اند.

یانگمن در آن جلسه مدعی شد که برآوردها حاکی است حدود ۳۰۰ کشتی تحت مالکیت و تحت پرچم کشورهای مختلف در حال حاضر نفت ایران را حمل و آن‌ها را به مقصد می‌رسانند.

کد خبر 847194 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل موساد خبر ویژه تحریم

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده