Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه جشنواره قرآنی رهپویان ولایت در نمازخانه سید الشهدا کوی سازمانی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا علیه السلام نزاجا برگزار شد. در این جشنواره از ۹۲ حافظ قرآن کریم و ۸ استاد قرآنی با حضور قاری بین‌المللی حاج سید جواد حسینی و سخنرانی دکتر بهنام حافظ و مفسر قرآن کریم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) در این مراسم با تقدیر از همه دست‌اندرکاران این جشنواره اظهار کرد: در ارتش جمهوری اسلامی ایران توجه به قرآن در رشته‌های حفظ و قرائت و مفاهیم با بهره‌گیری از اساتید برجسته مورد توجه قرار بسیار گرفته است.

سرهنگ ستاد داریوش کریمی اضافه کرد: در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران جامعه قرآنی بسیار فعال و پویا و رو به رشدی وجود دارد و بر اساس ابلاغ سلسله مراتب همه فعالیت‌های قرآنی در سرلوحه کار فرماندهان و سازمان عقیدتی سیاسی می‌باشد و به کمک الهی فرزندان و همسران و کارکنان قرآنی اعم از حافظ قاری در این مراسم تقدیر می‌شوند.

به گفته وی این برای ما مایه مباهات و افتخار است و امیدوارم در ادامه راه بتوانیم خدمتگزار صادق و خوبی برای این عزیزان باشیم و من به عنوان فرمانده مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) اعلام می‌کنم هر گونه امکانات و اختیاراتی که در این مجموعه وجود دارد در خدمت خانواده‌های قرآنی قرار دارد و از صمیم دل برای متولیان اصلی این امر عقیدتی سیاسی آرزوی موفقیت دارم.

وی اضافه کرد: حضور قاری بین‌المللی سید جواد حسینی را در جمع خانواده ارتش غنیمت می‌شمارم و بسیار خرسندیم که امروز میزبان این عزیز که جز مفاخر و افتخارات ایران اسلامی در حوزه قرآن می‌باشد، هستیم از همکاری سازمان تبلیغات اسلامی برای برگزاری این جشنواره سپاسگزارم.

وی در ادامه تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ دومین جشنواره قرآنی رهپویان و وحی را نیز با حضور چهره‌های جدید قرآنی در بین فرزندان و همسران و کارکنان برگزار کنیم و برای تحقق نظر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا مبنی بر تلاش در جهت حفظ ۱۰ میلیون نفر در کشور قدم مثبتی برداریم.

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) هم در این مراسم با ارائه گزارش کوتاهی در زمینه برنامه‌های قرآنی این مرکز اعلام کرد: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و ابلاغ سلسله مراتب در ارتش به صورت سازمان یافته و بر اساس متدهای آموزشی جدید و بهره‌گیری از اساتید مجرب در سطح استان کلاس‌های حفظ قرائت روخوانی و مفاهیم قرآن در مجموعه ارتش در سطح استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسن رضا سبزین اضافه کرد: مفتخریم که میزبان این عزیزان هستیم و الحمدلله با همت اساتید بزرگوار و خانواده‌های علاقه مند کلاس‌های قرآن در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود و امروز شاهد این تحول بزرگ هستیم و امیدواریم بتوانیم در صورت ادامه این روند مثبت جشنواره‌های در آینده با حضور تعداد بیشتری از این عزیزان علاقه مند قرآنی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: امروز هم دست تک تک این عزیزان را می‌بوسیم و بر خود می‌بالیم که خادم و خدمتگزار آنها هستیم و امروز خانواده‌های مرکز آموزش ۰۴ بیرجند در سطح نیروی زمینی ارتش جز خانواده‌های موفق در حوزه قرآن هستند و این امر همواره از سوی سلسله مراتب ارتش بیان شده است و امیدواریم روند رو به رشد ادامه پیدا کند و برکات آن برای شهر بیرجند نیز باشد.

کد خبر 5449008

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مرکز آموزش 04 بیرجند بیرجند جشنواره قرآنی بوشهر حوادث چهارشنبه سوری کرمانشاه ویروس کرونا نوروز چهارشنبه آخر سال آمار کرونا آیت الله علوی گرگانی گرگان عکس استانها مشهد خراسان رضوی سفرهای نوروزی چهارشنبه سوري مرکز آموزش ۰۴ امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

رئیس دانشگاه معارف اسلامی گفت: همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در قم برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین شاکری ظهر امروز در نشست خبری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای که سالن جلسات دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان دانشگاه معارف اسلامی وظیفه داریم از ظرفیت اندیشمندان صاحب فکر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه نسبت به شخصیت مقام معظم رهبری غفلت جدی داشته‌ایم، مطرح کرد: مقام معظم رهبری در تبیین دین بسیار موفق بوده و قدرت ارتباط‌گیری بالایی دارند.

رئیس دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه این پژوهش‌ها می‌تواند نگرش امام را گسترش دهد، عنوان کرد: به همین منظور نشست‌های متعددی با مسئولان استانی برگزار شده است که حدود 80 مقاله از این بستر دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود 146 مقاله پذیرش شده است، خاطرنشان کرد: در کنار ارسال مقالات شاهد ارسال چکیده مقاله‌ها نیز بوده‌ایم که در پایان یک جلد از آن‌ها منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری با بیان اینکه همایش چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مهمانان ویژه این همایش نیز آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان از اعضای بیت مقام معظم رهبری خواهند بود.

وی اظهار داشت: این همایش در سالن شهید سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود