Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@22:40:56 GMT

واکنش صنعا به دعوت برای حضور در نشست ریاض

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۱۰۶۴

واکنش صنعا به دعوت برای حضور در نشست ریاض

 به نقل از المسیره، یک منبع رسمی یمن عصر چهارشنبه به خبرگزاری سبا گفت که یمن از هرگونه گفتگو با کشورهای ائتلاف در هر کشور بی طرفی که در تجاوز علیه یمن شرکت نمی‌کند.

این منبع توضیح داد که اولویت در گفت وگو باید پرونده بشردوستانه و رفع محدودیت‌های خودسرانه در بندر الحدیده و فرودگاه بین المللی صنعا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع خاطرنشان کرد: نه منطقی، نه منصفانه و نه جایز است که دعوت کننده و میزبان گفتگو، حامی جنگ و محاصره ناعادلانه مردم یمن باشد.

برخی مقامات در شورای همکاری خلیج فارس روز گذشته خبر دادند که این شورا تصمیم دارد از طرف‌های درگیر در یمن برای برگزاری نشستی در عربستان دعوت به عمل آورد. خبرگزاری رویترز به نقل از این مقامات و بدون افشای نام آن‌ها نوشته بود که دعوتنامه‌های رسمی برای رایزنی درباره یمن طی چند روز آینده ارسال خواهد شد و جنبش انصارالله یمن نیز در میان طرف‌هایی قرار دارد که شورای همکاری در حال بررسی دعوت از آن‌ها برای این نشست است./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: صنعا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی

فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران برای آماده سازی تیم ملی جوانان، جهت حضور در مسابقات جوانان جهان از دو کبدی کار بانوی استان قم دعوت نمود.

 خانم‌ها ثنا نامدار و فاطمه قهرمانی دو بانوی جوان کبدی کار استان قم در این اردو حضور دارند. استان قم برای اولین بار دو نماینده در اردوی تیم ملی کبدی دارد.

این اردو ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار می‌شود.
خاطر نشان می‌شود مسابقات جهانی کبدی بانوان شهریور ماه سال جاری در هندوستان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • حضور طالبان در نشست کشورهای اسلامی
  • آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی با حضور امیرعبداللهیان
  • واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات