Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حمید سجادی در همایش روز جوان که در سالن همایش‌های شورای شهر شیراز برگزار شد، ضمن تبریک ایام نیمه شعبان، گفت: استاندار فارس هم جوان یاور و هم جوان باور هستند، زیرا جوانترین مدیرکل استان فارس، مدیرکل ورزش و جوانان است.

سجادی گفت: بعد از نه سال شورای عالی جوانان روز گذشته برگزار و اقدامات خوبی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سجادی، همه ما بتوانیم به عنوان مسئول قدردان گام دوم باشیم و برنامه ریز و اجراگر باشیم، زیرا بیانیه گام دوم تفسیر دارد و باید به عمق جان بنشیند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: اصول تعلیم و تربیت در ورزش ابعاد اربعه دارد و یکی از اصول تعلیم و تربیت، سندیت، حریت، اصل اجتماع است که لازمه رشد در جامعه است.

او با طرح چرا روز تولدت، روز بسیج، روز طبیعت و انواع مناسبت‌ها داریم، گفت: این نیاز است که سندیت به کار‌ها دهیم و گرامی داشت هفته جوان، رسمیت دادن به جوان است.

سجادی گفت: استاندار فارس ورزش دوست هستند و در صحبت‌های قبل از برگزاری این همایش، استاندار فارس با برگزاری انبوهی از رویداد‌ها در استان فارس موافقت کردند تا برنامه ریزی شود و در فارس به عنوان الگو برای دیگر استان‌ها پیاده شود.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز با طرح این پرسش که استعاره ورزشی در بیانیه گام دوم چیست؟ ابرازداشت: اگر مجموعه یک تیم دومیدانی در دو ماراتون را در نظر بگیرم و یک ورزشکار در یک کیلومتر مانده به خط پایان، می‌نشیند و استراحت می‌کند، در حالی که برخی‌ها آشغال می‌ریزند و هیاهو میکنند و بد و بیراه میگویند، اما مربی به ورزشکار امید می‌دهد و میگوید چیزی نمانده است.

وحید یامین‌پور گفت: خط پایانی که در نزدیکی آن قرار داریم و رهبر انقلاب مبدا و مقصد و رقبا را میبیند، بسیار ارزشمند است و ملت ما ۴۳ سال است که تمام تحریم‌ها و فشار‌ها را پشت سر گذاشته است و اینک خسته است لذا فرق کسی که امید دارد و امید ندارد در یک کیلومتر پایانی مشخص می‌شود.

یامین پور گفت: تلاش ما این باشد که جوانان که با ویروس ناامید خسته شده اند، تشویق کنیم و به خط پایان برسانیم تا این مدال را بر گردن ملت ایران تقدیم کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گرامیداشت هفته جوان وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان

ورزش زورخانه ای را می توان با نام های ورزش پهلوانی و یا ورزش باستانی نیز یاد کرد. این ورزش سه هزار ساله یکی از قدیمی ترین ورزش های اصل ایرانی است که در گود زورخانه و با آواز مرشد آغاز میشود. این ورزش اصیل ایرانی در زنجان با استقبال جوانان و نوجوانان رو به رو شده و زورخانه پهلوان حاج عباس حیدریان به عنوان یکی از قدیمی ترین زورخانه های شهر زنجان مرام و مرتبط پهلوانی را به جوانان و نوجوانان آموزش می دهد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072781 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • گرامیداشت روز معلم
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد