Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم ملی فوتبال کشورمان نهم فروردین سال ۱۴۰۱ در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، میزبان تیم ملی لبنان است.

پس از دیدار تیم ملی با امارات که دوازدهم بهمن برگزار شد، دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام کرد که فدراسیون برای میزبانی دیدار تیم ملی برابر لبنان، شهرهای اصفهان، مشهد و تبریز را نامزد کرد و به فاصله چند هفته بعد نیز اعلام شد مشهد برای میزبانی مسابقه تیم ملی انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاق، برخی رسانه‌های اصفهانی از مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص این میزبانی پرسیده بودند که سید محمد طباطبایی اعلام کرده بود، هیات فوتبال در این خصوص با اداره کل صحبتی نداشته و این موضوع چند روزی به یک سوژه خبرساز تبدیل شد.

اصفهان در سال رو به پایان قرار بود میزبانی چند رویداد بین‌المللی از جمله مسابقات هندبال قهرمانی آسیا، تورنمنت بین‌المللی دواتلون، رقابت‌های جهانی ورزش زورخانه‌ای و مسابقات بین‌المللی اربابان سلاح برگزار شود که تنها رویداد آخر آن هم با حضور محدود چند کشور به انجام رسید.

 

برای سال آینده نیز پیشنهاد میزبانی دیدار تیم ملی فوتبال با لبنان و مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا به اصفهان ارائه شد که از هیچ کدام استقبالی نشد و فعلا برنامه‌ای برای اجرای هیچ رویدادی در نصف جهان وجود ندارد.

اصفهان از گذشته‌های دور تاکنون به واسطه جاذبه‌های تاریخی و گردشگری و امکانات سخت افزاری، پس از تهران، دومین گزینه روی میز مدیران و تصمیم گیرندگان ورزشی بوده و طی سه دهه اخیر هر سال به طور متوسط میزبان یک رویداد بین‌المللی بوده است.

امکانات سخت افزاری ورزش اصفهان موقعیت ویژه‌ای است که با تدوین برنامه‌ای منجسم، می‌تواند به بستری برای ارزآوری و درآمدزایی در حوزه ورزش تبدیل شود، البته امکانات سخت افزاری اصفهان را نمی‌توان با امکانات کشورهایی همانند امارات و قطر مقایسه کرد اما با محاسبه هزینه برگزاری اردوی تدارکاتی رشته‌ای مانند شمشیربازی در کشور امارات با اردوی مشابه در اصفهان، برگزاری اردو در نصف جهان برای کشورهایی همانند عراق، افغانستان، عمان و اردن به صرفه اقتصادی است.

ورزشگاه‌های نقش جهان و فولادشهر و سالن ۶ هزار نفری ۲۵ آبان، سالن پیروزی، خانه تنیس روی میز، آکادمی و خانه بسکتبال، مجموعه اختصاصی جانبازان و معلولان، خانه ژیمناستیک و گردنه پروازی رخ نمونه‌هایی از پتانسیل سخت افزاری اصفهان هستند که می‌توانند در طول سال میزبان برگزاری اردوهای تدارکاتی باشند، ضمن اینکه با در اختیار داشتن این امکانات سخت افزاری، می‌توان میزبانی رویدادهای بین‌المللی را نیز برعهده گرفت که اتفاق ارزشمندی محسوب می‌شود اما در وهله اول باید چنین اراده ای بین مسئولان استانی و ورزشی وجود داشته باشد زیرا با رفع مسؤولیت از خود و انداختن تقصیر به عهده دیگری کاری از پیش نخواهد رفت.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/م

منبع: فارس

کلیدواژه: میزبانی اصفهان امکانات ورزشگاه نقش جهان امکانات سخت افزاری بین المللی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

"الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند، افزود: الف‌تا رویدادی است که با شناسایی و به‌اشتراک‌گذاری تجربیات خلاقانه و الهام‌بخش، زمینه تعامل و هم‌افزایی میان معلمان، مدیران و عوامل تربیتی و آموزشی مدارس سراسر کشور را فراهم می‌سازد.
وی، با بیان اینکه این رویداد شامل دو بخش مدارس پیشتاز تحول و تک تجربه می‌باشد، گفت:در بخـش اول مدارس پیشتاز تحول، تجــارب و اقدامات تحـــول‌آفرینـــی ثبــت می‌شوند که از سوی مجموعه معلمان، مربیان، مدیر، عوامل آموزشی و تربیتی یک مدرسه انجام و باعث ایجاد تحول در «کل مدرسه» شده است.
محمد جمالی آرند، افزود:در بخش دوم هم که شامل تک تجربه‌ها است، تک‌اقدامات تحول‌آفرینی ثبت می‌شوند که از سوی معلمان، مربیان، مدیران، معاونان آموزشی و پرورشی، هنرآموزان و عوامل آموزشی و تربیتی یک مدرسه انجام و موجب ایجاد تحول در «بخشی از مدرسه» شده است.
وی، آخرین مهلت بارگذاری آثار برای شرکت در این رویداد علمی را ۲۰ اردیبهشت ماه اعلام کرد و، گفت:مخاطبان رویداد می‌توانند با ورود به وبگاه رویداد به آدرس www.alefta.ir در بخش «عضویت»، حساب کاربری (پروفایل) خود را ایجاد و نسبت به تکمیل اطلاعات هویتی و پرسنلی خود اقدام نمایند. سپس برای ارسال تجربیات خود باید گزینه ثبت تجربیات را انتخاب و در مرحله بعد با انتخاب یکی از گزینۀ‌های «ثبت تجربه در بخش تک‌تجربه‌ها» و «ثبت تجربیات در بخش مدارس پیشتاز تحول» وارد فرآیند ثبت تجربه و اثر خود در بخش انتخابی شوند و تجربیات خود را با تکمیل فرم‌ها و ارسال مستندات شامل فیلم، صوت، عکس و … ارسال نمایند. در ادامه شیوۀ ارسال اثر در هریک از بخش‌ها توضیح داده شده است.

دیگر خبرها

  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»
  • "الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن