Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ولی بستان سرپرست فرمانداری بستک صبح امروز (ساعت 7:50) اظهار کرد: کانون زلزله 6 ریشتری در 27 کیلومتری کوخرد و در عمق 10 کیلومتری زمین بوده است.

وی عنوان کرد: خسارت و صدمه جانی در این زلزله نداشته‌ایم و عمدتا آسیب‌ها در کانون زلزله شامل ترک خوردگی برخی منازل بوده و قطعی برق با اعزام اکیپ‌های اداره برق، رفع شده است و هیچ قطعی برق در روستاهای شهرستان بستک نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته فرماندار بستک، مسیر ارتباطی که مسدود شده بود که جز در یک روستا، همه مسیرها باز است.

ولی بستان عنوان کرد: منازل شهروندان خساراتی دیده‌اند که عمدتا ترک خوردگی است.

 

وی با بیان این که وضعیت ارتباطی و تلفنی نیز پایدار شده است، گفت: برای سه روستا اسکان اضطراری تدارک دیده‌ایم و در دیگر روستاها و در شهر بستک، وضعیت پایدار است و هیچ قطعی برق و تلفن و آب نداریم.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله بستک هرمزگان کوخرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی

علی چاله‌چاله رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : طبق بررسی اولیه و گزارش مدیران شهرستانی و مراکز خدمات کشاورزی، در پی بارش‌های شدید و تگرگ روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه، خسارت ۲۵۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومانی به زیربخش‌های کشاورزی استان وارد آمده است.

چاله چاله افزود: بر اساس برآورد‌های صورت گرفته ۳۰ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی زراعی استان شامل مزارع گندم، جو، کلزا و نخود در اثر بارندگی‌های شدید اخیر خسارت دیده‌اند که برآورد اولیه خسارت وارده به این اراضی حدود ۲۳۹ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اضافه کرد: در بارندگی‌های چند روز اخیر ۸۵ هکتار از باغات زیتون، انگور و گوجه سبز استان هم خسارت بیش از ۶.۲ میلیارد تومانی دیده اند.

چاله چاله با بیان اینکه دامپروری استان هم در بارندگی‌های اخیر دچار خسارت شده، گفت: در این بارش‌ها ۳۴ راس دام سبک و سه سر اسب تلف شده و سه واحد دامداری روستایی خسارت دیده اند که مجموع خسارت وارد شده در این بخش هم بیش از ۲.۵ میلیارد تومان ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه تاسیسات زیربنایی بخش آب و خاک نیز در بارندگی‌های اخیر متحمل خسارت شده، گفت: خسارت این بخش هم پنج میلیارد تومان برآورده شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • اسرائیل جرأت نشان دادن خسارت عملیات ایران را نداشت
  • اسرائیل جرأت نشان دادن خسارت‌های عملیات ایران را نداشت
  • اطلاعیه احتمال قطعی یا افت فشار آب در برخی از مناطق ارومیه
  • قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران