Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@00:10:01 GMT

مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۱۷۷۱

مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد منصوب شد

طی حکمی از سوی سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی  خبرگزاری تسنیم، با حکم علیرضا جعفری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران، عباس قنبری به‌عنوان مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد منصوب شد.

عباس قنبری پس از دریافت حکم خود گفت:  تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا با همکاری و هماهنگی هیئت مدیره،  معاونان ، مدیران شرکت و مشارکت مردمی در چارچوب وظایف مقرر در اساسنامه شرکت،  با رعایت اصول عدالت محوری، مردم‌داری، فساد ستیزی  در انجام وظایف محوله در راستای تحقق شعار دولت مردمی و  ایران قوی و همچنین  توسعه و پیشرفت شهر جدید هشتگرد اقدامات لازم را به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، قنبری 9 بهمن امسال از سوی سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید به‌عنوان سرپرست عمران هشتگرد منصوب شده بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هشتگرد منصوب شرکت عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی محمدی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد اهواز پس از مدت یک دوره دوساله مدیریت در این مجموعه با تصمیم مدیران مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران برکنار و امیر وثوقی به جای وی منصوب شد.  

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور نعمتی رئیس اداره سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران و اعضای هیئت مدیره شرکت گروه ملی فولاد ایران در محل دفتر تهران این شرکت برگزار شد.

در این جلسه از خدمات علی محمدی مدیرعامل سابق تقدیر و طی حکمی امیر وثوقی از مدیران سابق بنیاد مستضعفان به‌عنوان مدیر عامل جدید گروه ملی صنعتی فولاد ایران معارفه شدند.  

طی یکسال گذشته کارگران گروه ملی فولاد ایران در اهواز خواهان مطالباتی از جمله قرارداد‌های با مدت عرفی و بلندمدت و همچنین اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت بودند که این مطالبات حاشیه‌هایی را در پی داشت.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • انتصابات جدید در گیلان
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد