Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت والمسلمین محسنی اژه‌ای صبح امروز پنجشنبه (۲۶ اسفند) در جریان ششمین سفر رسمی استانی خود در صدر هیئت عالی قضایی وارد استان سیستان و بلوچستان شد و در  فرودگاه زاهدان مورد استقبال مقامات استانی قرار گرفت.

خبرگزاری میزان_ به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای صبح امروز پنجشنبه (۲۶ اسفند) در جریان ششمین سفر رسمی استانی خود در صدر هیئت عالی قضایی وارد استان سیستان و بلوچستان شد و در  فرودگاه زاهدان مورد استقبال مقامات استانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا نوه شهید میرحسینی از فرماندهان شهید دوران دفاع مقدس طی مراسمی نمادین ورود رئیس قوه قضاییه به استان سیستان و بلوچستان را گرامی داشت و خیرمقدم گفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت، به تشریح اهداف سفر هیئت عالی قضایی به استان سیستان و بلوچستان پرداخت و اظهار کرد: مسائل و مشکلات استان سیستان و بلوچستان به ویژه در حوزه قضایی از قبل احصاء شده و در جریان سفر امروز در صدد هستیم از طریق هم‌اندیشی و تبادل‌نظر با مسئولان، نخبگان و علمای شیعه و سنی این استان، برای رفع این مسائل و مشکلات، اقدامات لازم را به عمل آوریم.

رئیس عدلیه با اشاره به سابقه دیرین استان سیستان و بلوچستان و مردم پرتلاش و متدین این استان گفت: مشکلاتی که استان سیستان و بلوچستان امروز‌ با آن دست و پنجه نرم می‌کند سزاوار این استان با چنین سابقه دیرینه و مردم پرتلاش و متدینی نیست.

رئیس دستگاه قضا تاکید کرد: در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان در صدد هستیم با همکاری و مساعدت مردم و مسئولان و نخبگان این استان در جهت رفع مشکلات و بهبود امور و همچنین مرتفع‌کردن مسائل قضایی استان گام‌های بلندتری را برداریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای قوه قضاییه استان سیستان و بلوچستان والمسلمین محسنی اژه ای حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تداوم باران‌های بهاری در استان احتمال سیلابی شدن و طغیان رودخانه‌ها در نقاط مختلف استان وجود دارد.

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و الگوهای پیش‌یابی، آسمان استان نیمه ابری، است و بارش‌های بهاری تا جمعه در استان تداوم دارد.

وی ادامه داد: این بارش‌ها امروز در زاهدان، نواحی شمالی و ارتفاعات مرکزی و جنوبی استان و در بعد از ظهر و شب رگبار و رعد و برق، برخی نقاط رگبار و رعدوبرق شدید، تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان افزود: همچنین برای شمال استان از جمعه وزش باد برخی ساعات باد شدید و گردوخاک انتظار می‌رود، دریای عمان نیز امروز مواج خواهد بود.

وی گفت: تا صبح امروز از ۵۶ ایستگاه هواشناسی و باران‌سنجی گزارش باران مخابره شد که از ایستگاه‌های زاهدان ۳.۳ میلی‌متر، چاه رحمان از توابع زاهدان ۳۰ میلی‌متر، زهک ۴.۶ میلی‌متر، میرجاوه و سنگان ۱۲ میلی‌متر باران گزارش شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه بارندگی‌ها در سطح استان، احتمال آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی نیز وجود دارد، که توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری و همچنین استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیز شود.

کد خبر 747887

دیگر خبرها

  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است