Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا، این گوشی‌ها اما ارزان‌ نیستند. به عنوان مثال، مدل وانیلی با قیمت ۹۰۰ یورو و مدل پرو با قیمت ۱۱۰۰ یورو عرضه می‌شود. اگر به ظاهر گوشی اهمیت می‌دهید، نه قیمت آن، این رندرهای گمانه‌زنی‌شده آنر مجیک۴ لایت را بررسی کنید.

این گوشی نیز به اندازه برادرانش با صفحه نمایش ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۱ اینچی عرضه می‌شود. به‌جای OLED، از LCD با وضوح کمی کمتر (۱۰۸۰×۲۳۸۸ پیکسل) استفاده می‌کند، اما حداکثر نرخ تازه‌سازی را روی ۱۲۰ هرتز نگه می‌دارد (البته بدون ویژگی‌های LTPO).

دوربین‌های پشتی ممکن است مانند مدل‌های پرچم‌دار به صورت دایره‌ای قرار گرفته باشند، اما آنقدرها هم چشمگیر نیستند. انتظار می‌رود که لایت دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی باشد. دوربین جلو نیز باید دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی باشد.

بر اساس اطلاعات فاش شده، به عنوان بخشی از کاهش بودجه، Honor Magic4 Lite به چیپست اسنپ‌دراگون ۶۹۵ با رابط کاربری Magic UI ۶ روی اندروید ۱۱ تغییر خواهد کرد. مدل پایه دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این گوشی دو سیم کارته با اتصال 5G خواهد بود، اما اسلات microSD نخواهد داشت.

Lite یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که ظرفیتی برابر با مجیک۴ معمولی دارد، اما تنها با ۴۰ وات شارژ می‌شود. وزن این گوشی ۱۸۹ گرم است و باید گواهی IPX2 برای مقاومت در برابر پاشش آب داشته باشد. چند ویژگی دیگر که باید به آنها اشاره کرد، حسگر اثر انگشت در کنار، وای‌فای ۶ و NFC است.

قیمت آنر مجیک۴ لایت، ۳۰۰ یورو یا کمتر بوده که به مراتب از دو مدل دیگر این سری بسیار پایین‌تر است. هیچ اطلاعاتی در مورد زمان معرفی آن وجود ندارد، با این حال، آنر رویدادی را برای امروز به منظور عرضه Magic4 Ultimate Edition برنامه‌ریزی کرده و ممکن است لایت را نیز در آن معرفی کند.

توجه داشته باشید که Magic4 Lite شباهت زیادی به Honor X30 دارد.

کد خبر 664857 برچسب‌ها شرکت آنر موبایل کامپیوتر - تراشه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شرکت آنر موبایل کامپیوتر تراشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در رقابت‌های امروز جمعه هفتم اردیبهشت چابکسواران با ۶۷ راس اسب از نژاد‌های دوخون، تروبرد و ترکمن برای تاختن در ۸ دور ۱۰۰۰، ۱۲۰۰، ۱۶۰۰ و ۱۷۰۰ متری به میدان آمدند.

در پایان یونس اروکلی، محمدرضا نوری، رضا فهیمی، عبدالحلیم قبادی، بهرام بینایی، محمد صفا مختوم نژاد در ۲ دور و نادر صالح پور در دور‌های مختلف عنوان برتر را کسب کردند.

چابکسواران برتر به همراه مالکان و مربیان آنها امروز ۱۱ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

قرار است روز نخست این مسابقات که روز چهارشنبه به سبب شرایط نامساعد جوی لغو شده بود، فردا شنبه هشتم اردیبهشت در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شود.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی