Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش گفت: به تدریج حجم ترددها در محورهای مواصلاتی استان آغاز شده و روز به روز افزایش می‌یابد و خوشبختانه تاکنون هیچ مشکلی نداشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، از آماده‌باش نیروی انتظامی برای تعطیلات پایانی سال و عید نوروز خبر داد و اظهار کرد: از سه هفته پیش طی جلساتی که با ستاد فرماندهی استان و ناجا برگزار شد، تمهیدات ویژه برای تعطیلات نوروز در نظر گرفته شده و نیروی انتظامی آمادگی کامل برای تمهیدات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور مسافران و گردشگران را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی بیان کرد: روز گذشته رزمایش تمهدیدات نوروزی برای هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط با ترافیک برگزار شد و جلسه‌ای با حضور استاندار خواهیم داشت تا مصوبات لازم در دستور کار قرار گیرد.
  رئیس پلیس راه استان بیان کرد: به نظر می‌رسد که به تدریج حجم ترددها در محورهای استان آغاز شده و روز به روز افزایش می‌یابد و خوشبختانه تاکنون هیچ مشکلی نداشتیم.
  ذاکری‌منش با اشاره به «قانون‌مداری، پرهیز از خطر و آرامش در سفر» به عنوان شعار پلیس ابراز کرد: پلیس ضمن احترام به تمام شهروندان و مسافران، به هیچ عنوان اجازه بی‌نظمی به هیچ راننده و متخلفی نخواهد داد.
  وی ادامه داد: توقیف ساعتی در دستور کار پلیس قرار دارد همچنین از گشت‌های نامحسوس با ظرفیت ویژه برای برخورد با تخلفات استفاده می‌کنیم.
  رئیس پلیس راه استان عنوان کرد: سبقت و سرعت غیرمجاز و عدم استفاده از کمربند ایمنی در وسایل نقلیه به ویژه برای سرنشینان اتوبوس از قوانین قاطع پلیس است که در صورت مشاهده به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد.
  ذاکری‌منش افزود: همچنین پلیس برای رانندگانی که واکسن دریافت نکردند، برابر با دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا عمل می‌کند و تخلفات از طریق سیستم‌های هوشمند ثبت می‌شود.
  وی در پایان ضمن آرزوی داشتن سال خوش و بی حادثه برای مسافران گفت: خوشبختانه بسیاری از رانندگان تابع قانون عمل کرده و تنها اندکی از آن‌ها پایبند به قوانین نیستند که پلیس بدون شک با خاطیان برخورد خواهد کرد.
  انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ذاکری منش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی افزود: بارش‌ها از روز سه‌شنبه با نفوذ یک سامانه بارشی از غرب از شدت بیشتری برخوردار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت احتمال وقوع تگرگ در نقاط مستعد وجود دارد که برای جلوگیری از خسارت به مزارع و محصولات کشاورزی نیازمند اقدامات پیشگیرانه است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از نظر دما نیز برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی یادآور شد: بلداجی با چهار درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه استان گزارش و دما در شهرکرد پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر ثبت شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900500

دیگر خبرها

  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح