Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عزیزی صبح پنج شنبه در مراسم اعزام کاروان‌های ورزشی برای تجهیز ۱۱ خانه ورزش روستایی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان راه اندازی خانه‌های ورزش روستایی است که با هدف عدالت محوری در نقاط روستایی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: اعزام کاروان‌های ورزشی به ۱۱ خانه ورزش روستایی به مناسبت هفته جوان به عنوان هدیه اداره کل ورزش و جوانان استان به جوانان روستایی استان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی با ورزش

به گفته وی با انجام این کار خانه‌های ورزش روستایی خراسان جنوبی به ۴۰۰ خانه ورزش روستایی می‌رسد تا حداقل زیرساخت ورزشی در مناطق روستایی و نقاط مرزی استان فراهم شود.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های مختلفی در این خصوص با اداره کل ورزش و جوانان همکاری دارند که در این راستا وزارت ورزش و جوانان با ستاد مبارزه با مواد مخدر تفاهم نامه‌ای منعقد کرده است تا از این طریق با تجهیز خانه‌های ورزش روستایی با آسیب‌های اجتماعی از جمله مواد مخدر مبارزه کنیم.

عزیزی ادامه داد: با توجه به مرزی بودن خراسان جنوبی با افغانستان تجهیز خانه‌های ورزش روستایی بسیار تأثیر گذار است و اگر ورزش در سبد خانواده قرار گیرد که در تقویت روح جوانان مؤثر خواهد بود و از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری خواهد شد.

تجهیز سه تا پنج ساله خانه‌های ورزش روستایی بالای ۲۰ خانوار

وی از داوطلب رئیس هیأت ورزش روستایی و عشایری خراسان جنوبی برای انجام هماهنگی‌های لازم برای این منظور تشکر کرد و ادامه داد: انجام این مهم یکی از برنامه‌های فرهنگی و معاونت توسعه ورزش است که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و دهیاران و شوراها برگزار می‌شود و امیدواریم در فرصت زمانی سه تا پنج سال بتوانیم خانه‌های ورزش روستایی را در روستاهای بالای ۲۰ خانوار دارای شرایط موردنظر تجهیز کنیم.

عزیزی تصریح کرد: با تجهیز این تعداد خانه ورزش روستایی، خانه‌های ورزش روستایی خراسان جنوبی به ۲۹۷ خانه ورزش روستایی می‌رسد.

در پایان این مراسم ۱۱ کاروان ورزشی شامل میز تنیس و برای تجهیز خانه‌های ورزش روستای به روستاهای مورد نظر اعزام شدند.

کد خبر 5449128

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ورزش روستایی حسن عزیزی حوادث چهارشنبه سوری بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا نوروز آمار کرونا گرگان چهارشنبه آخر سال آیت الله علوی گرگانی عکس استانها خراسان رضوی مشهد اردوهای راهیان نور چهارشنبه سوري خانه های ورزش روستایی خانه ورزش روستایی ورزش و جوانان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در تشریح عملکرد سال ۱۴۰۲ حوزه فاضلاب از ۱۱۰۰ کیلومتر شسشوی شبکه فاضلاب شهرها و نیز ویدئو متری ۳۷ کیلومتری شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در سطح استان قزوین خبر داد.

وی تکمیل و افتتاح اولین تصفیه خانه مدرن فاضلاب روستایی در نیکویه، تکمیل فاز اول تصفیه خانه شریفیه، پیشرفت ۸۵ درصدی تصفیه خانه فاضلاب آبگرم و استفاده از سامانه نانو کلر در سیستم گندزدایی تصفیه خانه فاضلاب تاکستان را از دیگر خدماتی برشمرد که با هزینه ای بالغ بر ۷۸۵ میلیارد ریال صورت گرفته است.

بیرنوندی، در بخش دیگری از توضیحات خود از اتمام ۸ قرارداد مربوط به پروژه های فاضلاب، انعقاد ۶ قرارداد جدید و ۱۰ قرارداد در حال انجام خبر داد و برگزاری مناقصات احداث مدول اول تصفیه خانه شهرستان البرز، تجهیز تصفیه خانه نیکویه، احداث لاگون های جدید در تصفیه خانه فاضلاب قزوین با مجموع هزینه ۲۷۶۰ میلیارد ریال را از عملکردهای سال گذشته برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان عقد قرارداد مطالعات پژوهشی بومی سازی دانش تصفیه فاضلاب در اجتماعات کوچک استان و انجام مطالعات مرحله دوم فاضلاب در شهرهای قزوین و تاکستان و نیز مطالعات فاضلاب اقبالیه،اسفرورین و چوبیندر، ضیاء آباد و روستاهای آتان و آکوجان منطقه الموت را از جمله فعالیت های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899495

دیگر خبرها

  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد