Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و معاون رئیس دفتر سیاسی حماس در جریان یک نشست تاکید کردند که معادله نبرد «شمشیر قدس» در برابر اشغالگران همچنان پابرجاست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین  روز گذشته در دفتر خود میزبان «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این دیدار همچنین «احمد عبدالهادی» نماینده جنبش حماس در لبنان و «احسان عطایا» نماینده جنبش جهاد اسلامی در این کشور و شمار دیگری از نمایندگان حماس حضور داشتند.

دو طرف در این دیدار آخرین تحولات مربوط به فلسطین را با توجه به تشدید تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در مناطق مختلف و توطئه مقامات رژیم اشغالگر برای یهودی سازی قدس و آواره کردن فلسطینیان، شهرک سازی صهیونیست‌ها در مناطق فلسطینی، تشدید محاصره نوار غزه و آزار و اذیت اسرا در زندان‌های دشمن صهیونیستی مورد بررسی قرار دادند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به همراه معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در این دیدار بر لزوم مقابله با تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در کرانه باختری و نوار غزه و اراضی اشغالی 1948 و همچنین ضرورت تقویت مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست که همواره سرزمین و ملت و مقدسات اسلامی و مسیحی فلسطینیان را مورد تجاوز قرار می‌دهند تاکید کردند.

3 فلسطینی در تیراندازی صهیونیست‌ها به شهادت رسیدندجبهه مردمی آزادی فلسطین: حمله سایبری، شکنندگی رژیم جعلی را اثبات کردتحلیل‌گر فلسطینی: دوره دُردانگی اسرائیل به پایان رسیده است

 

حاضران در این نشست همچنین بر اهمیت پایداری و مقاومت ملت فلسطین در داخل و خارج از این سرزمین و مقابله با ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست و فداکاری برای آزادسازی فلسطین و بازگشت آوارگان به سرزمین خودشان تاکید کردند.

زیاد النخاله و صالح العاروری در این نشست به آمادگی همیشگی مقاومت برای دفاع از مقدسات فلسطینیان ازجمله مسجد‌الاقصی و همچنین فلسطینیان ساکن قدس اشغالی اشاره و تاکید کردند،  معادله قدرتی که در نبرد شمشیر قدس ترسیم شد همچنان پابرجاست و دشمن نمی‌تواند آن را دور بزند.

آنها اظهار داشتند که  همه گروه‌ها و نیروهای مقاومت باید با یکدیگر متحد شده و در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی بایستند تا این رژیم را وادار به عقب نشینی از خاک فلسطین کنند.

مقامات جنبش جهاد اسلامی و حماس در این جلسه درباره خطر گام‌های عادی سازی رژیم‌های عربی با رژیم صهیونیستی صحبت کرده و گفتند که کشورهای عربی و اسلامی  باید روابط خود را با این رژیم غاصب قطع کرده و از نیروهای مقاومت و ملت فلسطین در برابر جنایات دشمن صهیونیستی حمایت کنند.

آنها همچنین از تشکیلات خودگردان فلسطین خواستند تا هماهنگی امنیتی با رژیم اشغالگر و کمپین بازداشت‌های سیاسی فلسطینیان را متوقف و همه بازداشت شدگان را آزاد کند.  حاضران در این جلسه در ادامه بر اهمیت توجه به مسئله آوارگان فلسطینی که هسته اصلی مسئله فلسطین است و لزوم تلاش برای بازگرداندن آنها به سرزمین اصلی‌شان تاکید کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل حماس جهاد اسلامی فلسطین فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل حماس جهاد اسلامی فلسطین فلسطین جنبش جهاد اسلامی رژیم اشغالگر تاکید کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۲۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه

نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه عصر شنبه در ریاض برگزار و مقامات شرکت کننده در این نشست خواستار توقف فوری جنگ در این باریکه شدند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، وزیران خارجه عربستان سعودی، امارات متحده عربی، قطر، مصر، اردن و دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین در شهر ریاض پایتخت عربستان سعودی نشست مشورتی درباره تحولات غزه برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، در نشست وزیران گروه عربی بر ضرورت پایان دادن به جنگ در غزه تاکید شده است.

در این نشست، وزرای کشورهای عربی مذکور همچنین بر لزوم رفع تمامی محدودیت‌ها برای ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه تاکید کردند و درباره عواقب اقدامات غیر قانونی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی هشدار دادند.

 پس از گذشت ۲۰۴ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

این رژیم طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۴ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • پاسخ رژیم صهیونیستی را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست