Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@05:29:10 GMT

شناسایی ۲۵۰ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۲۴۴۷

شناسایی ۲۵۰ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان

ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی ۲۵۰ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در خوزستان خبر داد.

دکتر سید محمد علوی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا و پیک بیماری در استان خوزستان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته پس از تست‌های انجام شده، ۲۵۰ بیمار شناسایی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این مدت هفت بیمار در بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند. تعداد موارد بستری جدید در بیمارستان‌ها به حداقل میزان خود در این موج رسیده است. در ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر از هم‌استانی‌ها نیز جان باختند.
 
علوی بیان کرد: در این مدت، ۴۰۵ نفر نیز بهبود یافتند که با احتساب بیمارانی که در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، میزان بهبودیافتگی در خوزستان ۹۷.۵ درصد است.

وی با اشاره به تزریق بیش از ۷ میلیون و ۱۳۰ هزار دوز واکسن در استان گفت: پوشش نوبت اول واکسیناسیون در افراد بالای ۱۲ سال ۸۵.۳ درصد، نوبت دوم ۷۳.۳ درصد و نوبت سوم در افراد بالای ۱۸ سال ۳۳ درصد است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: انتظار می‌رود با آغاز تعطیلات نوروز و افزایش ترددها در اماکن متراکم، مردم با افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن مقاومت خود را در مقابل ابتلا به بیماری افزایش دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس کرونا در ایران پیک ششم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان گفت:با تصمیم این کارگروه و به علت تداوم آلودگی هوا  فعالیت مدارس و دانشگاه‌های نوبت صبح فردا سه شنبه ١١ اردیبهشت شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: براین اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین