Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی پست در آیین تودیع و معارفه مدیران پست استان خراسان رضوی بر استفاده بهینه از ظرفیتهای استانی تاکید کرد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ محمود لیائی در آیین معارفه سرپرست جدید پست استان خراسان رضوی که صبح امروز ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تشکر از اقدامات سیداحمد موسوی مدیرکل سابق اداره کل پست این استان، از قبول مسئولیت توسط محمدرضا شفیعی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت ملی پست، بر استفاده از ظرفیت های مغفول مانده استانی تاکید و خواستار همسویی با آهنگ تحولات در راستای توسعه هوشمند سازی در سایر ابعاد شبکه پستی کشور شد.
وی با اشاره به ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان متناسب با نیاز آنان، بر ایجاد بازار‌های جدید و جذب ترافیک در این راستا و همچنین همکاری در اجرای طرح تحول دیجیتال پست تاکید کرد.
لیائی ضمن قدردانی از کارکنان پست استان خراسان رضوی خواستار تلاش مضاعف و همراهی و همفکری همه کارکنان در ارتقای جایگاه پست استان شد.
سید احمد موسوی گزارشی از فعالیت های پست استان در زمان تصدی مدیریت خود ارائه داد.
همچنین محمد رضا شفیعی نیز در این مراسم با تشریح اقدامات آتی، ابراز امیدواری کرد با تلاش همه کارکنان، گام های موثری در ارتقای وضعیت پست استان در جهت برنامه ها و اهداف کلان شبکه پستی کشور برداشته شود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پست استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6091380

دیگر خبرها

  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • نمایشگاه اکسپو ظرفیتی برای تبادلات اقتصادی است
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • تجهیز چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی به پنل خورشیدی
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه
  • ظرفیت‌های فارس در زمینه ایجاد زنجیره‌های ارزش قابل توجه است
  • دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها پیش‌آهنگ تحولات جهانی باشند