Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد انتظاری گفت: آخرین نمازجمعه سال ۱۴۰۰ در بیست‌وهفتمین روز از اسفندماه در شهرستان‌های مازندران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمد انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ؛ از آخرین وضعیت برگزاری نماز جمعه این هفته در  شهرهای مختلف مازندران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور و ستاد ملی کرونا و استانداری مازندران، این هفته در تمام شهرهای استان نماز وحدت آفرین جمعه اقامه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه دومین نماز جمعه اسفندماه برای چهل‌ودومین هفته متوالی در تمامی شهرهای استان برگزار می‌شود؛ افزود: بنا بر آخرین تصمیمات اعلام شده دیگر عدم برگزاری نماز جمعه در شهرهای استان را نخواهیم داشت و نماز جمعه حتی در شهرهای قرمز و نارنجی به شرط برگزاری نماز در فضای باز و با رعایت کامل تمامی پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران با بیان اینکه بسته به تصمیم اتخاذ شده، برقراری نماز جمعه به شرط برگزاری نماز جمعه در شهرهای زرد در مصلی‌ها و در شهرهای نارنجی و قرمز در محیط‌‌های باز در تمامی شهرهای استان اقامه می‌شود؛ تصریح کرد: برگزاری نماز در شرایط حال حاضر شیوع سویه امیکرون نیز همانند ایام کرونا است و نکته مهم رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی است.

انتظاری خاطرنشان کرد: این هفته 27 اسفندماه اقامه نماز جمعه در تمام شهرهای استان با وضعیت زرد (در مصلی‌ها) و نیز شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز (در فضای باز و حداکثر به تعداد 100 نفر و به مدت 40 دقیقه) بلا مانع است.

وی در پایان گفت: آخرین نمازجمعه نماز جمعه سال 1400 در بیست‌وهفتمین روز از اسفندماه در 47 شهرستان مازندران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی (طبق جدول انحصاری) برگزار می‌شود.

گفتنی‌ است؛ نماز جمعه در مرکز مازندران، به امامت نماینده مقام معظم رهبری در استان، آیت‌الله محمدی لائینی، اقامه خواهد شد.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرهای استان برگزاری نماز نماز جمعه رعایت کامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی نمازگزاران همدانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

نمازگزاران همدانی بعد از برپایی نماز جمعه در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی از محل نماز جمعه تا چهارراه شریعتی راهپیمایی کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079320 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • راهپیمایی نمازگزاران همدانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • پلیس «پدرخوانده» را در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کرد + جزئیات
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند