Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام اسدی گفت: مهم ترین وظیفه ما در زمان فعلی شناخت امام زمان است نه شناخت شناسامه ای بلکه شناختی که به مقام امام شناخت و معرفت پیدا کنیم که او حجت خدا است او ولی خدا است او کسی است که خداوند به وسیله او جهان را پر از عدل و داد می کند بعد از آن که پر از ظلم و جور شده است او کسی است که اسلام واقعی را به معنای واقعی در جهان پیاده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین اسدی در گفتگو با خاورستان، با اشاره به این که شب نیمه شعبان که شب ولادت امام زمان (عج) شبی بسیار با فضیلت است که بعد از شب قدر پر فضیل تر از شب نیمه شعبان نداریم، اظهار کرد؛  در آن شب خداوند به بندگان فضل و آمرزش خود را عنایت می کند خداوند در آن شب قسم خورده که دست خالی برنگرداند کسی که به درگاهش دست نیاز دراز کند منتهی که در آن معصیت نباشد یعنی دعاهایی که گناه نیست اگر از خدا بخواهند خدا در آن شب جواب می دهد.

حجت الاسلام اسدی ادامه داد: برای شب نیمه برکات فراوانی را ذکر کردند و اعمالی را هم در نظر گرفتند که غسل، احیا داشتن شب نیمه شعبان، خواندن زیارت امام حسین(ع)، زیارت امام زمان و دعاهایی وارد شده که عزیزان می توانند به مفاتیح مراجعه و دعاها را بخوانند که برکات فراوانی را هم دارد به هر مقداری توانستند و افزون بر این صلوات بسیار در این شب و روز توصیه شده است.

وی تاکید کرد: مهم ترین وظیفه ما در زمان فعلی شناخت امام زمان است نه شناخت شناسامه ای بلکه شناختی که به مقام امام شناخت و معرفت پیدا کنیم که او حجت خدا است او ولی خدا است او کسی است که خداوند به وسیله او جهان را پر از عدل و داد می کند بعد از آن که پر از ظلم و جور شده است او کسی است که اسلام واقعی را به معنای واقعی در جهان پیاده می کند و روز فرج آن روزی است که بر اساس وعده خدا در آن روز بندگان صالح خدا در زمین حکومت می کنند و امنیت برقرار می شود زمین ذخایر خودش را رو می کند و درک و فهم مردم افزایش می یابد.

به گفته وی از نظر رفتاری و اخلاقی آدم ها مورد لطف خدا خواهند بود و در آن زمان مسائلی که امروز به عنوان گناه ، ظلم وستم دیده می شود در آ ن ایام نخواهد بود منتهی ما یک وظایفی را در زمان غیبت داریم که از آن ها نباید غافل شویم و باید به ویژگی های شیعیان امام زمان بر اساس آخرین آیه سوره آل عمران را مد نظر داشته باشیم.

وی ادامه داد:  بعد از شناخت امام زمان یک سری وظایف را هم گفته شده که سعی کنیم برای ظهور حضرت و سلامتی ایشان دعا کنیم و سفارش خود حضرت هم بر این است که فراوان برای تعجیل در فرج دعا کنید و هم چنین تقوا پیشه کنیم و مشکلاتی که مشاهده می کنیم صبر داشته باشیم و مقاومت داشته باشیم اهل خدمت به مردم باشیم و تا جایی که توان داریم از گناه دوری کنیم و به انجام واجبات اهتمام بورزیم و امیدوار به تحقق وعده های الهی داشته باشیم.

حجت الاسلام اسدی اظهار داشت: آیات متعددی داریم که آن حضرت می آید و جهان را پر از عدل و داد می کند و در عین حال این ما هستیم که تا زمانی که تغییر در ما پیدا نشود و زمینه برای حضور آن حضرت را در خود، خانواده و جامعه فراهم نکنیم خبری نیست و این را هم باید توجه داشته باشیم امام زمان که حجت خدا است بر همه اعمال و رفتار و کردار ما آگاه است و ما نباید کاری کنیم که قلب حضرت به درد بیاد و وقتی که نامه اعمال ما را می بیند شادمان شود و دعا کنیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم که جزو منتظران واقعی باشیم و منتظر باید آماده باشد باید دعای ندبه بخوانیم ، دعای سلامتی حضرت را بخوانیم و متوسل به حضرت باشیم خودمان را به امام زمان (عج) و فرززندان ما را به امام زمان(عج)  بسپاریم و در عین حال غافل از این نباشیم که امام زمان (عج) غافل از ما است بلکه ایشان شاهد بر همه اعمال ما هستند طوری رفتار کنیم که از ما راضی باشد.

انتهای پیام /

منبع: دانا

کلیدواژه: او کسی حجت الاسلام داشته باشیم خدا است او امام زمان شب نیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۲۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی محمودنژاد در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: در ایام دهه کرامت به همت خادمان حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها اتفاقاتی در حوزه‌های هنری و مهندسی این آستان مقدس از جمله افتتاح برخی پروژه‌ها و رونمایی از برخی دستاوردهایی که در طول سال گذشته در این آستان مقدس انجام شده رقم خواهد خورد.

وی ابراز کرد: از جمله پروژه‌هایی رونمایی خواهد شد تکمیل ضریح مطهر رأس الحسین (ع) برای کشور سوریه که به همت خادمان حرم مطهر بانوی کرامت انجام شده و در سالروز میلاد حضرت معصومه (س) رونمایی می‌شود و آماده ارسال به آن مکان مقدس است.

معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به درب طلایی که برای حرم حضرت رضا (ع) در کارگاه هنری آستان مقدس بانوی کرامت ساخته شده است گفت: این درب طلای فاخر با بهره‌گیری از هنرمندان قم و اصفهان و تیم فنی و هنری آستان قدس رضوی ساخته شده و در دهه کرامت ضمن رونمایی برای نصب به حرم امام رضا (ع) ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه این دو پروژه از منابع خیرینی که با آستان مقدس همکاری می‌کنند تأمین منابع شده است افزود: همچنین در موکب حرم مطهر حضرت معصومه (س) در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا ساخت یک زائرسرا به زیربنای ۳ هزار مترمربع شروع شده که برای ارائه خدمت به زائران اربعین و همچنین در طول سال ساخته شده و تلاش می‌شود که تا پایان دهه کرامت به بهره‌برداری برسد.

محمودنژاد افزود: ما در حرم مطهر حضرت معصومه (س) هم پروژه‌های هنری و عمرانی از جمله کاشی‌کاری، نقاشی و مقرنس‌کاری داریم که برخی در فاز اول و برخی در فاز تکمیلی قرار دارد و در دهه کرامت رونمایی می‌شود.

کد خبر 6093128

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • تعلیم و تربیت زیر ساخت اصلی سعادت و پیشرفت کشور است
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند