Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد رضوی گفت: زاغری یک شاه مهره برای سیستم امنیتی انگلیس بوده و هست اما برای ما برگ برنده ای است که تخلیه اطلاعاتی شده و نیاز است با بهره برداری حداکثری به فعالیتش خاتمه داده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احمد رضوی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: عموما الماس ها گمنام و پوشیده می مانند تا بهتر محافظت شوند؛ گاهی حقایق ارزشمند با ظواهر عادی و کم ارزش کاور می شوند تا در اثرگذاری موثرشان پایدار بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا به حال بارها شنیده ایم یک سرباز (مرده یا زنده) برای اسرائیلی ها و آمریکائی ها بسیار مهم و ارزشمند است و آنها حاضر هستند بهای سنگینی را برای آن بپردازند، اما نمی دانیم این ارزشمندی برای ما صد چندان است.

رضوی افزود: ما گاهی شاه مهره داده ایم تا یک سر تحویل بگیریم؛ گاهی گله ای افسر داده ایم تا یک سرباز بگیریم.

این کارشناس تصریح کرد: گاهی اوقات در خصوص علنی شده ها و غیر علنی شده های یک مبادله نیز توافق صورت می گیرد و ما صرفا اخبار علنی را می شنویم اما هرگز از توافقات غیر علنی خبر دار نمی شویم و غافل از اینکه اصل مبادله همان غیر علنی ها بوده است.

وی با بیان اینکه مبادلات امنیتی در تمام دنیا یک امر مرسوم است، گفت: در مقابل آزادی یک جاسوس، گاهی اطلاعات، نیروهای امنیتی، وجه نقد دریافت می شود؛ نازنین زاغری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیست.

رضوی افزود: زاغری یک شاه مهره برای سیستم امنیتی انگلیس بوده و هست اما برای ما برگ برنده ای است که تخلیه اطلاعاتی شده و نیاز است با بهره برداری حداکثری به فعالیتش خاتمه داده شود.

این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: اینکه ما در قبال نازنین زاغری صرفا دل به چند صد میلیون دلار بی ارزش دوخته باشیم، یک نگاه ساده انگارانه و ظاهری است که صرفا خوراک جذابی برای رسانه هاست؛ باید صبور بود تا گذشت زمان مشخص کند در مقابل یک شاه مهره چه الماس هایی ستانده ایم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شاه مهره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد

وزیر کشور با بیان اینکه عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد، گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم. - اخبار استانها -

احمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: وعده صادق امروز ایران عزیزمان در اوج افتخار و اوج توجهات جهانی قرار داده است.

وی گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جاسوسان صنعتی - باد آورده
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • عملیات «وعده صادق» ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • ببینید | بانیان فرقه بهائیت آغازگر کشف حجاب در ایران
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس