Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری مراسم تودیع و معارفه، علی اصغر محمد پور به عنوان مدیرعامل و عضو جدیدهیئت مدیره صنایع شیر ایران (پگاه) معرفی شد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، عصر روز سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ در جلسه‌ای با حضورحسن تاجیک مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا،مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل صنایع شیر ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نشست با حضور محمدمهدی عزیزی نائب رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران، علی اصغر محمد پور، نرگس یزدانیان و محمدرضا ویژه اعضای هئیت مدیره،برقرار و مدیرعامل جدید شرکت صنایع شیر ایران، معرفی شد.
 گفتنی است علی اصغر محمدپور فارغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی علوم دامی و دارای دکترای کسب وکار است و در 2 دهه گذشته سوابق متعددی در حوزه لبنی داشته است که می توان به رئیس اتحادیه دامداران استان خراسان، مدیرعامل شرکت کشت وصنعت اسفراین(وابسته به آستان قدس رضوی)، مدیرعامل هلدینگ دامپروری صنایع لبنی آستان قدس رضوی و مدیریت عامل درشرکت‌های لبنی کشور و حضور به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت بازارگستر پگاه منطقه 2 اشاره داشت.
 درحاشیه این رویداد و برگزاری مراسم تودیع و معارفه، از عبداله قدوسی مدیرعامل سابق شرکت صنایع شیر ایران نیز تقدیر شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت صنایع شیر ایران علی اصغر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد

با تصویب هیات مدیره بانک پارسیان دکتر جواد شکرخواه به‌عنوان مدیرعامل این بانک معرفی شد.

در جلسه‌ای که صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد، با توجه به خداحافظی دکتر کورش پرویزیان، هیات مدیره بانک با تکریم خدمات شایسته و ماندگار، حضور ایشان در بانک پارسیان را منشأ اقدامات مفید و سازنده برای بانک دانست و از زحمات و تلاش‌های خالصانه ایشان در یک دهه گذشته قدردانی و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون کرد.

گفتنی است؛ جواد شکرخواه دکترای حسابداری و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی است که ضمن تدریس دروس مختلف حسابداری و مالی از اعضای فعلی هیات مدیره بانک می‌باشد و سابقه سال هاعضویت در هیات مدیره بانک‌های کارآفرین و پارسیان را دارد.

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد