Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با بیان اینکه یک‌هزار و ۸۲۰ زائرکاشانی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند گفت: اعزام زائران تا ۱۱ فروردین‌ماه ادامه دارد. - اخبار استانها -

سرهنگ کریم اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، از اعزام زائران کاشانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و اظهار داشت: این زائران کاشانی از امروز تا 11 فروردین سال 1401 به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مجموع یک هزار و 820 زائر کاشانی به مناطق عملیاتی جنوب در قالب کاروان راهیان نور اعزام می‌شوند افزود: روزانه هشت دستگاه رهسپار مناطق عملیات جنوب کشور می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با بیان اینکه اعزام زائران از این شهرستان از طریق 40 اتوبوس صورت می‌پذیرد، ابراز داشت: زائران از مناطق چزابه، فکه، فتح المبین، شوش، اندیمشک، شلمچه، دارخوین و معراج الشهداء اهواز بازدید می‌کنند.

خوزستان آماده میزبانی از زائران سرزمین نور/ راهیان نور روایتگر دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام است2500 زائر زنجانی همزمان با عید نوروز عازم مناطق راهیان نور می‌شونداعزام زائران راهیان نور در مازندران پس از 2 سال از سر گرفته شد

وی با بیان اینکه زائران در زمان سال تحویل منطقه دوکوهه حضور دارند، گفت: شهید شاخص راهیان نور کشور نیز امسال شهید حسین صنعتکار شهید کاشانی هشت سال دفاع مقدس است که راهیان نور امسال در کشور با یاد و نام این سردار کاشانی همراه است.

انتهای پیام/801/ن 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند اعزام زائران راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سرهنگ محمد محمودوند ظهر امروز دهم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن برگزاری اردو‌های راهیان نور غرب کشور اظهارداشت: قرار بود سه هزار بسیجی محلات و اقشار سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه اعزام شوند که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز به روز‌های نوزدهم و بیستم اردیبهشت تغییر کرد.

وی افزود: اردو‌های راهیان نور اقدامی مهم برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • چند نفر به حج عمره اعزام می‌شوند؟
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • سهمیه ارز مسافران حج مشخص شد
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند