Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی سرپرست فرمانداری ساوه گفت: زمین مورد نیاز برای توسعه ورزش تنیس خاکی در این شهرستان پس از طی تشریفات اداری تامین خواهد شد.

مهدی الیاسی شامگاه چهارشنبه ۲۵ دیماه در آئین تجلیل از قهرمانان مسابقات تنیس خاکی جام فجر گرامیداشت سردار شهید سلیمانی در سالن ورزشی شهدای ساوه اظهار کرد: رشته ورزشی تنیس خاکی یک رشته پرطرفدار و مهیج است که با تامین زیرساخت‌ها می‌توان جوانان و نوجوانان ورزشکار بیشتری را در این ورزش جذب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نبود زمین خاکی برای انجام ورزش تنیس گفت: تلاش خواهیم کرد از اراضی که بهره‌برداری از آن با کاربری ورزشی در اختیار مجموعه مدیریت شهری است به اداره ورزش و جوانان واگذار شود تا ورزشکاران تنیس خاکی بتوانند با استانداردسازی از آن بهره برداری کنند.

الیاسی در ادامه گفت: چنانچه زمین مورد نیاز در اراضی دولتی واقع شده است آماده واگذاری آن به هیات تنیس خاکی پس از طی تشریفات اداری در کارگروه امور زیربنایی و موافقت اصولی هستیم و بطور جد پیگیری خواهم کرد.

وی افزود: در شهرستان ساوه خیرین و سرمایه گذارانی در زمینه‌های مختلف بخصوص در عرصه ورزش وجود دارند که آماده مشارکت در توسعه زیرساخت‌های شهرستان هستند.

به گزارش ایسنا، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه با تقدیر از حمایت های فرمانداری و شورای اسلامی شهر از ورزش شهرستان اظهار کرد: در سال جاری افزون بر ۱۰۰ اعزام استانی و کشوری از سوی ورزشکاران شهرستان ساوه صورت گرفته و هیات‌های ورزشی به عنوان نماینده استان مرکزی در مسابقات کشوری عناوین قهرمانی را کسب می‌کنند که نشان از توانمندی و استعداد بالای ورزشکاران ساوجی دارد.

سیدمحمد عبدی با اشاره به استعداد بالای جوانان این شهرستان برای فعالیت در رشته ورزشی تنیس خاکی افزود: نبود زمین برای انجام ورزش تنیس خاکی مهمترین مانع برای جذب علاقمندان به این رشته ورزشی مهیج و بانشاط و البته پرطرفدار است.

وی افزود: در شان ساوه به عنوان دومین شهرستان استان مرکزی و برخوردار از صدها واحد صنعتی و تولیدی نیست که ورزشکاران رشته ورزشی تنیس خاکی در سالن سرپوشیده ورزشی اقدام به تمرین و برگزاری مسابقات کنند.

عبدی خواستار واگذاری زمین برای انجام تمرین و مسابقات در یک زمین خاکی مناسب و استاندارد شد و گفت: امید است با حمایت مسئولان و موافقت اصولی برای واگذاری زمین این مانع زیرساختی برطرف و ورزشکاران از این مزیت برخوردار شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه نیز به حمایت پارلمان محلی از فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی در این شهر اشاره کرد و گفت: خدمت در عرصه ورزش علاوه بر صیانت از سلامت جامعه موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

احمد حاج‌امینی به ظرفیت بالای ساوه در حوزه ورزش اشاره کرد و افزود: سرانه زیرساخت‌های ورزشی در این شهر پائین است و مجموعه مدیریت شهری در تلاش است تا با همکاری سایر دستگاههای اجرایی نسبت به افزایش سرانه ورزشی و زیرساخت‌ها گام بردارد.

وی تصریح کرد: نبود زمین برای انجام ورزش تنیس خاکی زیبنده ساوه نیست و باید این مانع بزرگ با یک اراده جمعی برداشته شود. ساخت سالن ورزشی در بودجه سال ۱۴۰۱ ساوه پیش بینی شده است و امیدواریم بتوان بخشی از کمبودهای ورزشی را جبران کنیم.

رئیس هیات تنیس خاکی شهرستان ساوه نیز گفت: فعالیت در ورزش تنیس خاکی بسیار گسترده است و با حمایت‌ها، تلاش و برنامه‌ریزی علاوه بر جذب مخاطب و سرمایه‌گذاری بیشتر در رده‌های سنی و پایه، چشم‌انداز ما حضوری موفق و درخشان در میادین ملی و بین‌المللی است.

سجاد بهشتی ضمن قدردانی از حمایت‌های رئیس هیات تنیس خاکی استان مرکزی اظهار کرد: ورزش تنیس خاکی حدود چهار سال است توانسته افزون بر ۵۰ ورزشکار آقا و بانو را جذب خود کند و با تامین زیرساخت‌ها بویژه واگذاری زمین برای انجام این فعالیت ورزشی در آینده نه چندان دور شاهد توسعه آن خواهیم بود.

در این آئین با اهدای لوح تقدیر و تندیس از قهرمانان مسابقات تنیس خاکی جام فجر بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در رده بزرگسالان و زیر ۱۸ سال تجلیل بعمل آمد و فاطمه خمسه‌لو به عنوان نائب رئیس هیات تنیس خاکی ساوه معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تنيس ساوه تجلیل استانی ورزشی استانی شهرستانها زمین برای انجام هیات تنیس خاکی ورزش تنیس خاکی شهرستان ساوه زیرساخت ها رشته ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سفر مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی و با برگزاری مراسمی در حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران، ۵۹ قطعه زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد.

این مراسم به صورت نمادین چند فقره از قراردادهای واگذاری این قطعات مسکونی در شهر جدید سهند اهدا شد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در حاشیۀ آئین واگذاری این زمین‌ها گفت: طبق توافقی که با شرکت عمران شهر جدید سهند صورت گرفته، پس از انجام فرایند اداری، در مراحل آتی ۴۲۳ نفر از ایثارگرانِ واجد شرایطِ دیگر نیز صاحب زمین برای ساخت مسکن خواهند شد.

علی اکبر سلمانی با اشاره به مصوبۀ پنجمین جلسۀ کارگروه مسکن ایثارگران در تاریخ بیست و دوم آبان ۱۴۰۲ با امضای معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرعامل وقت شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران، افزود: این مصوبه مقرر داشته که در اجرایی شدن مفاد ماده ۷ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، شرکت عمران شهر جدید سهند زمین مسکونیِ ۷ هزار نفر از ایثارگرانِ واجد شرایطِ آذربایجان شرقی را واگذار کند که بنیاد شهید استان پیگیر تحقق این مصوبه است.

وی یادآوری کرد: حدود ۲ هزار ۵۰۰ ایثارگر ساکن در آذربایجان شرقی در اولویت نخست واگذاری مسکن قرار دارند و بیش از پنج هزار و ۵۰۰ ایثارگرِ دیگر استان در اولویت‌های بعدی واگذاری مسکن در استان هستند.

سلمانی یادآوری کرد: در سال‌های گذشته نزدیک به ۵۰۰ نفر از ایثارگران مشمول ماده ۷ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، در آذربایجان شرقی صاحب مسکن شده اند و امیدواریم با همکاری مناسب ادارات و مجموعه‌های تابعۀ وزارت راه و شهرسازی در استان، تأمین مسکن همۀ ایثارگران واجد شرایط استان تحقق یابد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی افزود: قانون، تکلیف تأمین زمین برای مسکن جامعه ایثارگران را بر عهده وزارت راه و شهرسازی قرار داده است و بنیاد شهید تحقق این تکلیف قانونی را با جدیت دنبال می‌کند.

کد خبر 6089363

دیگر خبرها

  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»