Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:24:16 GMT

۷ مرکز واکسیناسیون در ایام نوروز در قم فعال می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۳۱۵۱

۷ مرکز واکسیناسیون در ایام نوروز در قم فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سیامک محبی با اشاره به اینکه پنج مرکز خدمات جامع سلامت برای ویزیت و درمان سرپایی بیماران مشکوک به کرونا در ایام نوروز فعال خواهند بود، ادامه داد: مراکز امام حسن عسگری (ع)، امام خمینی (ره) و پردیس از ساعت ۸ تا ۲۰ و مراکز فرقانی و شهدا تنها در شیفت صبح آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و پیش‌بینی تمهیدات لازم، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهداشتی در ایام نوروز را دارد.

وی با اشاره به فعالیت مراکز واکسیناسیون در ایام نوروز، ادامه داد: مراکز تجمیعی واکسیناسیون شماره (۱) واقع در میدان روح الله و مرکز شماره (۲) واقع در بلوار کارگر (مرکز موسی بن جعفر (ع) از ساعت ۸ تا ۲۰ و مراکز خدمات جامع سلامت امام حسن عسگری (ع)، امام خمینی (ره)، فرقانی، پردیس و شهدا نیز در شیفت صبح روند تزریق واکسن کرونا برای عموم و همچنین مادران باردار را دنبال خواهند کرد.

محبی تصریح کرد: همچنین مرکز واکسیناسیون ویژه کودکان واقع در بوستان مهدی در تمام ایام به جز ۲۹ اسفند از ساعت ۱۴ تا ۲۰ آماده ارائه خدمت است.

به گفته محبی مرکز واکسیناسیون حرم مطهر همچنان به صورت شبانه روزی در خدمت مراجعان در ایام نوروز است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت شناسایی زودهنگام موارد ابتلاء در مادران باردار و ارجاع به موقع آنان به سطوح تخصصی، جهت دریافت خدمات بهداشتی درمانی به موقع، سامانه کشوری ۴۰۳۰ آماده ارائه مشاوره تلفنی بصورت شبانه روزی به مادران و در صورت نیاز ارجاع به سطوح تخصصی است.

محبی با اشاره به ضرورت نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در ایام نوروز، تصریح کرد: تیم‌های بازرسی ویژه گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی قم از تاریخ ۱۵ اسفند ماه جاری تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ در تمام ایام تعطیل و غیرتعطیل با هدف تأمین سلامت همشهریان در شرایط کرونایی فعالیت داشته و علاوه بر نظارت بر اماکن تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی و بین راهی، هتل‌ها، رستوران‌ها و مهمانپذیرها در شهر و روستا بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت دقیق و مستمر خواهند داشت.

کد خبر 5449091

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسن کرونا قم دانشگاه علوم پزشکی قم حوادث چهارشنبه سوری بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا نوروز گرگان چهارشنبه آخر سال آمار کرونا آیت الله علوی گرگانی عکس استانها خراسان رضوی مشهد اردوهای راهیان نور سفرهای نوروزی ایام نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079498 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)