Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر مدنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: متاسفانه امسال در روز 12 آبان ماه بر اثر اتصال جریان برق، آتش سوزی مهیبی در تنها سالن تخصصی ژیمناستیک ارومیه واقع در سومون آباد این شهر اتفاق افتاد و تمام وسایل و اسباب های ورزشی این سالن طعمه حریق شد و با گذشته 5 ماه از آن حادثه هنوز نتوانستیم این مشکل به وجود آمده را از نظر تامین سالن جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: چند روز پس از وقوع این حادثه تاسف بار، با همکاری و مشارکت مدیرکل وقت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ( کیومرث پورایراندوست) اسباب و وسایل مورد نیاز به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون تومان با پشتیبانی صمیمانه فدراسیون ژیمناستیک به هیات استان اهدا شد و هم اکنون با گذشته 5 ماه از این حادثه این وسایل در انبار سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه خاک می خورندو ما به دلیل نبود سالن عملا نمی توانیم از این وسایل اهدایی در جهت آغاز تمرینات ورزشکاران و آغاز خدمات آموزشی بهره ببریم.

مدنی ادامه داد: بر اساس نامه نگاری های پیاپی با اداره کل ورزش و جوانان و دستور اکید استاندار مبنی بر واگذاری سالن شقایق ارومیه به هیات ژیمناستیک تاکنون هیچ اقدامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان که هم اکنون برای انجام واکسیناسیون کرونا در اختیار دارند نشده است و هیات ژیمناستیک همچنان در بلاتکلیفی بسر می برد.

وی افزود: رشته ژیمناستیک یک رشته کاملا تخصصی و حرفه ای است و هر سالنی متناسب با استانداردهای این رشته نیست، لذا با توجه به مناسب بودن سالن شقایق ارومیه تقاضای واگذاری این سالن را به هیات ژیمناستیک کرده ایم و در این راستا دانشگاه علوم پزشکی نیز می تواند با نقل مکان به یک سالن دیگر امورات پزشکی و واکسیناسیون خود را به راحتی در یکی از صدها سالن موجود در شهر ارومیه انجام دهد و مطمئنا هیچ خللی در کارشان ایجاد نخواهد شد ولی دلیل این همه تعلل در واگذاری سالن شقایق هنوز برایمان مشخص نیست.

رییس هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی گفت: علاوه بر اسباب و وسایل اهدایی از سوی فدراسیون خوشبختانه توانستیم برخی از وسایل آسیب دیده از آتش سوزی را نیز بازسازی کرده و قابل استفاده کنیم و هم اکنون از نظر دارا بودن وسایل تخصصی مشکل چندانی نداریم و بیشتر دغدغه و مشکل ما نبود سالن مناسب و تخصصی است که امیدواریم مسئولان علوم پزشکی استان بنا به دستور و موافقت شخص استاندار در واگذاری سالن شقایق هر چه سریع تر اقدام کنند تا خانواده ژیمناستیک از این بلاتکلیفی بیرون بیاید.

مدنی اضافه کرد: هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی یکی از برترین هیات ایران در قهرمان پروری است به طوری که بیش از 15 ملی پوش در رشته های آکروژیم، ایروبیک و ترامپولین در اردها و عضویت تیم های ملی داشته است به طوری که طی چند هفته گذشته نیز یک مربی و 2 ورزشکار تیم ملی ترامپولین از مهاباد به مسابقات جهانی جمهوری آذربایجان اعزام شدند ولی به دلیل نبود سالن و نبود تمرینات کافی (به جز 2 اردو در شهرهای الوند و یزد) نتوانستند مقامی کسبی کنند.

انتهای خبر/

منبع: فارس

کلیدواژه: ژیمناستیک آذربایجان غربی هیات ژیمناستیک واگذاری سالن سالن شقایق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان آخرین وضعیت دریافت مجوز راه‌اندازی رشته پزشکی در واحد اهواز را تشریح کرد.

علی افروس در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت‌ماه آخرین اکیپ بازرسی وزارت بهداشت، از امکانات دانشگاه آزاد خوزستان بازدید خواهند کرد تا مجوز نهایی جذب دانشجوی پزشکی عمومی صادر شود.

وی ادامه داد: تیم اعضای هیات علمی برای این رشته نیز در حال تکمیل است و در صورت تایید امکانات آموزشی و آزمایشگاهی دانشگاه توسط بازرسان، از ترم مهرماه در واحد اهواز دانشجوی پزشکی پذیرفته خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با اشاره به روند فراهم‌آوری امکانات مناسب آموزش پزشکی، گفت: تجهیزات آزمایشگاهی در وضعیت خوبی قرار دارند و البته نواقض جزئی هم وجود دارد که در حال رفع است. مرکز مهارت‌های پزشکی نیز در حال توسعه است. با دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز توافق کرده‌ایم که برای آموزش بالینی دانشجویان از بیمارستان‌های آموزشی گلستان، سینا و... به صورت مشارکتی استفاده کنیم.

افروس عنوان کرد: مجوز مرحله اول دانشکده پزشکی برای رشته پزشکی است و در مرحله بعد، رشته‌های داروسازی و دندانپزشکی نیز اضافه خواهد شد. تنها منتظر مجوز نهایی وزارت بهداشت برای رشته پزشکی هستیم که تا پایان اردیبهشت‌ماه تعیین تکلیف خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • مکان دقیق مرگ افلاطون و جزییات به بردگی گرفته شدنش با کشف پاپیروسی سوخته معلوم شد
  • پزشکی به شرط کسب درآمد
  • پزشکی به شرط کسب درآمد!
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم