Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان اعزام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران برای حضور در نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا که از 27 اسفند تا 5 فروردین 1401 به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد تهران با مقصد آلماتی ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات 5 تیم حضور دارند و 2 سهمیه مسابقات قهرمانی جهان 2022 گرجستان توزیع خواهد شد. دختران هندبال ایران در اولین مسابقه خود باید جمعه 27 اسفند مقابل ازبکستان به میدان بروند.

شهرزاد نصوحی، نسترن فرهانی، زهرا فتوتی، فاطمه مریخ، فاطمه احمدی، شقایق چراغی، آسمان بدوی، الناز یارمحمد توسکی، فریماه احمدی، مبینا حاج حیدری، هانیه شاه ویسی، نگین رحمانی، صبا زنگنه، بهار زنگنه، هستی دوخایی و آرزو بهمنی 16 بازیکن تیم ملی هندبال نوجوان دختر را تشکیل می‌دهند.

غلامعلی اکبرآبادی به عنوان مدیر فنی، فاطمه محمدخانی به عنوان مربی، مریم رضائیان به عنوان سرپرست و ندا اسدی به عنوان فیزیوتراپ کادر فنی تیم ملی نوجوانان دختر ایران را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نوجوانان دختر ایران تیم ملی هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۳۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا

رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا ادامه یافت و ۵ نماینده بوکس ایران با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز پنجم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (چهارشنبه - 13اردیبهشت) با برگزاری رقابت‌های رده سنی جوانان پیگیری شد و پنج  نماینده کشورمان با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

در وزن 51 کیلوگرم، مهدی کاظمی مقابل ظفربیک‌ کمیل‌اوف‌ از قرقیزستان شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. رضا فضلی در وزن 57 کیلوگرم با شکست مقابل نماینده اردن از دور مسابقات کنار رفت.

سیدعلی‌ اکبرمیراحمدی‌ در وزن 63.5 کیلوگرم مغلوب حریف هندی شد و سام استکی در وزن 80 کیلوگرم مقابل نماینده ازبکستان شکست خورد. عباس گرشاسبی نیز در وزن 92 کیلوگرم مغلوب نماینده هند شد تا هر 5 نماینده کشورمان در رقابت‌های امروز از دور مسابقات کنار بروند.

همچنین فردا (پنجشنبه) مسابقات رده امید برگزار می‌شود که سه نماینده ایران به مصاف حریفان می‌روند.

در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی که پیش از این نماینده فیلیپین را شکست داده است با گانبولد از مغلوستان مبارزه می‌کند. در وزن 63.5 کیلوگرم، امیرحسین پیشرو که حریفی از سریلانکا را برده است با مادامینوف ازبکستانی روبه‌رو می‌شود.

در وزن 71 کیلوگرم، عیسی فردین که ابتدا نماینده عرق را از پیش‌رو برداشته با آکالیکوف قزاق مبارزه دارد.

 رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از  روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) آغاز ‌شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با 18 بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت