Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از تشکیل ستاد نوروزی مدیریت درمان در این معاونت و اداره ‌کل درمان مستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی در نوروز سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، امیر عباس منوچهری تشکیل این ستاد را به منظور اجرای هرچه بهتر طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی دانست و افزود: ستاد نوروزی مدیریت درمان در همه استان‌ها با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی به فعالیت می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در نوروز شاهد افزایش مسافرت هستیم و ممکن است برخی افراد در طول مسافرت به خدمات درمانی نیاز پیدا کنند، ادامه داد: برای خدمت‌رسانی مناسب به مسافران نوروزی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های سازمان تأمین‌ اجتماعی پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و در استان‌های مقصد نیز آمادگی کامل به وجود آمده است.

منوچهری از نصب پلاکاردهای اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی در شهرهای مختلف خبر داد و اظهارداشت: برای اطلاع‌ مسافران از نشانی مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی این پلاکاردها در ورودی شهرها نصب می‌شود.

وی بر حضور پزشکان کشیک در همه بیمارستان‌ها و ستاد مدیریت درمان سراسر کشور تأکید کرد و گفت: سایر پزشکان نیز برای خدمت‌رسانی به بیماران در دسترس خواهند بود.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی پذیرش بیماران در روزهای غیرتعطیل نوروزی را نیز همچون روال جاری برشمرد و افزود: امیدواریم با فعالیت مطلوب مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی شاهد رضایتمندی بیمه‌شدگان باشیم و امکان دسترسی کامل بیماران به خدمات درمانی در این روزها فراهم شود.

منبع: ایرنا

انتها ی خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند

 احمد نادری عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

او افزود: بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • سیل خسارتی به ذخایر گندم‌ وارد نکرد
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند