Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:10:12 GMT

۱۵۰ واحد مسکونی زلزله‌زدگان سی‌سخت بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۳۹۷۵

۱۵۰ واحد مسکونی زلزله‌زدگان سی‌سخت بهره برداری شد

به گزارش ایرنا، سردار حسین سلامی روز پنجشنبه در مراسم بهره‌برداری از واحدهای مسکونی ساخت سپاه فتح  در شهر زلزله‌زده سی‌سخت، اظهار داشت: پس از حدود یک سال که سپاه و بسیج در بحث کمک به مردم آسیب دیده در زلزله شهرستان دنا فعال شدند ساخت این واحد ها انجام شد و در موعد مقرر و حتی کمی زودتر به مردم زلزله زده تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز بر اساس وعده ای که در سال گذشته همین موقع به مردم شریف و عزیز این شهر داده بودم دیداری با این عزیزان داشته تا اطمینان حاصل کنیم که مشکلاتشان به نحوی که لازم بوده حل شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: قول دادیم که تا انتهای حل مشکلات مردم زلزله زده کنارشان باشیم و این قول پابرجاست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: امروز ۱۵۰ واحد مسکونی که توسط سپاه فتح استان احداث شده به بهره‌برداری می‌رسد.

سید علی احمد زاده بیان کرد:  سپاه بعد از حادثه زلزله سال ۹۹ در شهر سی‌سخت حضور پررنگی در استان داشته و خاطرات شیرینی را برای مردم به یادگار گذاشته و همواره فعال و کمک‌ مسئولان استان بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سپاه و بسیج سازندگی امید مردم در روستاها و مناطق محروم استان هستند.

زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر شامگاه ۲۹ بهمن ماه شهر سی سخت را لرزاند که در پی آن به ۳ هزار و ۷۰۰ واحد از منازل مسکونی خسارت وارد شد.

۸۰۰ واحد به علت خسارت ۶۰ تا ۱۰۰ درصد نیاز به بازسازی دارد و از مجموع ۳ هزار و ۷۰۰ واحد نیز ۲ هزار و ۹۰۰ واحد تعمیری هستند.

از مجموع ۸۰۰ واحد بازسازی ۴۲۰ واحد شهری و ۳۸۰ واحد روستایی و از ۲ هزار و ۹۰۰ واحد تعمیری هزار و ۵۰۰ واحد شهری و هزار و ۴۰۰ واحد روستایی است.

میزان خسارت زلزله به واحد های تعمیری بین ۲۰ تا ۴۰ درصد و بر اثر این زلزله به ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی خسارت معیشتی از جمله تخریب اسباب و وسایل منزل خسارت دیدند و ۶۴ نفر در این زلزله دچار مصدومیت شدند.

 ۱۲ فروردین سال ۹۷ نیز زمین لرزه ۵.۲ ریشتری در شهرهای سی سخت و یاسوج خساراتی به بار آورد.

شهرستان ۴۲ هزار نفری دنا در ۳۵ کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد در اولین برنامه، یادمان شهدای گمنام شهر سی سخت را افتتاح کرد.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد ۲ هزار سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:در منطقه ویژه اقتصادی ازنا،اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.
فرزاد محمدی افزود:طرح فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و تا دو یا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی گفت:این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد و پیشرفت بسیار خوبی دارد که تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرزاد محمدی با بیان اینکه توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است، افزود:برای  رفع موانع تکنولوژی و فنی، واحدهای صنعتی احیا شده که وطیفه و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است که فن‌بازار در استان تشکیل شد.
مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:هم اکنون نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.
وی گفت:در استان چندین واحد صنعتی دانش‌بنیان شده و با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.




دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد