Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@02:41:39 GMT

اعاده دادرسی گل‌گهر در پرونده بازیکن گابنی قبول شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۲۱۸۶

اعاده دادرسی گل‌گهر در پرونده بازیکن گابنی قبول شد

سرمربی گل‌گهر در مورد ماجرای پرونده بازیکن گابنی و کسر 7 امتیاز از این تیم اظهار داشت:‌ در رأی سایپا و پیکان آمده و دادگاه CAS گفته که نتیجه از نظر ما چیزی است که در زمین اتفاق می‌افتد.

وی در گفت‌وگو با برنامه سلام صبح بخیر در خصوص اینکه این دو پرونده با هم قابل قیاس نیستند، گفت:‌چرا، من توضیح می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحث بازیکن مجاز و غیرمجاز است. دادگاه CAS همه این‌ها را می‌داند. در نهایت می‌گوید از نظر ما آنچه که در زمین اتفاق افتاده ملاک است. حالا اشتباهات کجا انجام شده باید آنجا برخورد شود. مثلاً در بازی پیکان بازیکن غیرمجاز بوده، یک تعویض اضافه انجام شده ولی مقصر که بوده؟ داور چهارم بوده یا هر فرد دیگری کاری نداریم. اتفاقا مسأله ما خیلی راحت‌تر از آنها است. ما می‌خواستیم بازیکنی را با ماهی 5 هزار دلار بگیریم. نرفتیم بازیکنی بگیریم که سه سال است بازی نکرده و 600 هزار یورو هم پول داده باشیم.

قلعه‌نویی تصریح کرد: کل قرارداد آن بازیکن و باشگاه و مدیر برنامه‌اش حدود 70 هزار دلار شده بود. ما سوم آبان نامه زدیم که جناب بهاروند با این بازیکن با این مشخصات می‌خواهیم قرارداد ببندیم. داستان کرونا وجود داشت و بازی‌های ملی معلوم نبود. آن هم در آفریقا که داستان‌های خاص خودش را دارد. مدیرعامل باشگاه ما که از انسان‌های مخلص و جزو خدمتگزاران است به سازمان لیگ نامه زد. استعلام گرفت که آیا می‌توانیم با این بازیکن قرارداد ببندیم یا خیر؟

سرمربی گل‌گهر افزود: چرا این کار را کردیم؟ چون تجربه‌ای از ذوب‌آهن و کی‌روش استنلی داشتم. او را با 100 هزار دلار آوردیم. یکبار نزدیک به آقای گلی شد و یک بار هم آقای گل مشترک شد. این خدمت به ورزش مملکت است یا برویم مربی مانند ویلموتس بیاوریم؟ من می‌روم از جایی بازیکن انتخاب می‌کنم و می‌آید چندین سال به فوتبال این مملکت خدمت می‌کند. یکی هم همین دفاع سپاهان( گئورگی ولسیانی). این بازیکن را خودم به گرجستان رفتم دیدم و با کمترین هزینه آوردم.

وی با اشاره به پاسخ استعلام توسط سازمان لیگ عنوان کرد: ما نامه زدیم، دوستان 13 آبان به ما گفتند این بازیکن مشکل ندارد. در حق ما اجحاف و ظلم شد. هر اتفاقی قرار است بیفتد خوب است در زمین، نتیجه گرفته شود. این حرف بالاترین مقام قضایی دادگاه CAS است. این دادگاه فقط یک مورد را 3 بر صفر می‌کند. در رأی پیکان و سایپا هم آمده که ما به آن استناد می‌کنیم. می‌گوید اگر شرط‌بندی یا تقلبی شده باشد آن نتیجه باید سه بر صفر شود. در بقیه موارد نتیجه‌ای که به دست آمده ملاک است. در این موارد تیم‌هایی که مظلوم هستند و پشتوانه ندارند سرشان بریده می‌شود. اگر تیم‌های دیگر بودند یقیناً این کار را نمی‌کردند و قانون عوض می‌شد. متأسفانه در کشور ما قانون قائم به شخص است.

قلعه‌نویی در مورد اینکه آیا پرونده بازیکن گابنی در دادگاه CAS‌ است، عنوان کرد: ما اعاده دادرسی دادیم هنوز نوبت آن نشده، دو سه مدرک جدید داریم که بابت همان‌ها فکر می‌کنم اعاده دادرسی قبول شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران موشک بالستیک سود سهام عدالت قلعه نویی بازیکن گابنی گل گهر اعاده دادرسی مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران موشک بالستیک سود سهام عدالت قیمت گوشی دادگاه CAS

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!