Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حبیب الله وفایی» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار ویژه با دستور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و به دنیال پیگیری های ویژه آقای امیری مقدم، استاندار کرمانشاه و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تخصیص پیدا کرده است.

وی توضیح داد: این مبلغ برای تکمیل فاز اضطراری تصفیه خانه و تامین آب شرب شهر کرمانشاه هزینه می شود که می‌تواند مشکل آب شرب مردم کرمانشاه را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دستور کارهای اصلی «امیری مقدم» استاندار کرمانشاه از همان ابتدای مدیریت خود در استان، پیگیری مشکل خط انتقال سد گاوشان و تامین آب شرب پایدار و مطمئن برای شهر یک میلیون نفری کرمانشاه بود.

استاندار کرمانشاه بهمن ماه برای پیگیری و بررسی میدانی، تیم های کارشناسی را مامور رفع مشکلات خطوط انتقال آب شرب به کرمانشاه کرد و در ادامه پیگیری مستمر جذب اعتبار از مرکز را در دستور کار قرار داد.

در نتیجه این پیگیری ها، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه ۲۲ اسفند در جلسه هفتگی برنامه ریزی برای انتقال آب شرب کرمانشاه از سد گاوشان اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مستمر استاندار برای انتقال آب شرب به کرمانشاه خوشبختانه طی چند مدت گذشته کارهای خوب و اثربخشی به همین منظور صورت گرفته و دستگاه های ذیربط همه پای کار بودند.

«منوچهر فخری» افزود: بزودی لوله های انتقال آب از سد گاوشان تست و جهت تسریع در رفع مشکل بی آبی در اختیار شرکت آب و فاضلاب شهری قرار خواهد گرفت.

کاهش فشار و قطعی آب شرب در بیشتر محلات کلانشهر کرمانشاه از معضل های قدیمی مرکز استان بوده که اکنون امید می رود با اقدامات صورت گرفته تا حدود زیادی از مشکلات گذشته رفع شود.

به گزارش ایرنا، براساس برنامه‌ریزی‌های بلندمدت انجام شده سالانه حدود ۶۳ میلیون متر مکعب معادل ۲ هزار لیتر در ثانیه آب شرب کرمانشاه توسط سد گاوشان تامین خواهد شد.

فاصله‌ سد گاوشان تا شهر کرمانشاه حدود ۹۰ کیلومتر است که ۲۰ کیلومتر آن در قالب تونل و ادامه آن به‌صورت ۷۰ کیلومتر خط انتقال ایجاد شده‌ است.

از سال ۹۲ تاکنون به منظور تامین آب شرب شهر کرمانشاه حدود هزار لیتر بر ثانیه آب سدگاوشان تحویل تصفیه خانه شهید نظری این شهرستان شده است.

شهرستان کرمانشاه بیش از نیمی از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جای داده و بزرگترین شهرستان کشور با پنج بخش است.

 سرانه مصرف آب شرب در شهر کرمانشاه ۵۳ لیتر بیشتر از میانگین کشوری یعنی ۲۲۳ لیتر در شبانه‌روز است.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه ۵۴۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه آب و فاضلاب کرمانشاه آبرسانی آب آشامیدنی اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه آب و فاضلاب کرمانشاه استانداری کرمانشاه آب و فاضلاب کرمانشاه آبرسانی آب آشامیدنی اعتبار شهر کرمانشاه میلیون نفری برنامه ریزی سد گاوشان انتقال آب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، توسعه آپارتمان نشینی و افزایش جمعیت در کلانشهرها مستمر است و این مسئله در حوزه مدیریت شهری به ویژه رفت و روب همچنین جمع آوری و انتقال زباله، کار شهرداری ها را در این بخش سخت کرده است. به گزارش تصویری یکی از شهروندان در منطقه مسکن مهر رازی کرمانشاه سطل‌های مکانیزه مملو از زباله است و چند روزی است که کار جمع اوری و انتقال آن به کندی صورت می‌گیرد و می‌توان گفت مدیریت شهری در این بخش به نوعی غافلگیر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
حدود ۱۰ روز است که زباله های بلوار مسکن مهر رازی ۲ جمع آوری نشده که باعث به وجود آمدن مشکلاتی اعم از بوی بد ، جمع شدن سگ های ولگرد ، آلودگی محیط و ... شده است.

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار