Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@19:06:08 GMT

ابراهیم بازیان به عنوان سرپرست شستا منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۴۰۲۶

ابراهیم بازیان به عنوان سرپرست شستا منصوب شد

دکتر میرهاشم موسوی، ابراهیم بازیان را به عنوان سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) منصوب کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی، ابراهیم بازیان را به عنوان سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) منصوب شد.

در حکم صادر شده توسط میرهاشم موسوی آمده است؛

جناب آقای ابراهیم بازیان

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

با عنایت به بند 1 دوهزارونوزدهمین جلسه مکرر 25 اسفند 1400 هیئت مدیره سازمان در چارچوب بند “چ” ماده 12 اساسنامه سازمان و با رعایت و استناد به دویست و پنجاه و سومین مصوبه مورخ 24 اسفند 1400 هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، جنابعالی تا طی شدن تشریفات معمول صدور حکم قطعی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از درگاه خداوند منان توفیقات روزافزون جنابعالی را در انجام شایسته تکالیف در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رویکرد “تحول”، “عدالت” و “اعتماد افزایی” و ذیل حکمرانی تامین اجتماعی در دولت مردمی سیزدهم مسألت می‌نمایم.

ابراهیم بازیان دارای مدرک مهندسی عمران از دانشگاه تبریز و دانش آموخته مطقع کارشناسی ارشد و دکترا مدیریت راهبردی است؛ پیش از این دارای سوابقی نظیر شهرداری ارومیه، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره مجتمع اقتصادی، رئیس هیئت مدیره شرکت پیشتازان مسکن سخا، بوده و در تعدادی از شرکت‌ها و مجموعه‌های اقتصادی به عنوان عضو هیئت‌مدیره و یا مشاور فعالیت داشته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی عنوان سرپرست هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها پولدار می‌شوند

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران هلدینگ خلیج فارس در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال اعلام کردند که تا آخر فصل با کادر فنی و بازیکنان این تیم تسویه حساب می‌کنند و همچنین طلب فصل قبل برخی از اعضای این تیم را هم پرداخت می‌کنند. از این رو استقلالی‌ها طی یک ماه آینده پولدار شده و در شرایط مالی خوبی قرار خواهند گرفت.

در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال همچنین در ارتباط با مطالبات این باشگاه هم گزارشی به مدیران هلدینگ داده شد تا حسابرسی‌های لازم در ارتباط با پرداخت این مطالبات انجام شود.

کد خبر 847899 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • انتصابات جدید در گیلان
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد