Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام با اشاره به انتصاب فرمانداران در این استان گفت: انتصابات یک امر طبیعی و سپردن پرچم خدمتگذاری از یک نفر به نفر دیگر به همراه گره‌گشایی از مشکلات مردم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمدسبحان حسنی شامگاه چهارشنبه در نشست تکریم و معارفه فرماندار چوار ضمن تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(ع) و گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(ع) اظهار داشت: امیدواریم پرچمی که حضرت امام(ره) برافراشت تا نظام‌ جمهوری اسلامی ایران مستقر شود، به دست صاحب اصلی آن حضرت قائم (عج) برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار ایلام با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد وزارت اطلاعات گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از وزارت اطلاعات به‌ عنوان پایگاه عظیم جهاد و مبارزه یاد کردند.

حسنی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان چوار گفت: جایگاه والا و پیشرفت‌های روزافزون کشور و استقلال، آزادی و سربلندی این ملت مرهون جانفشانی و از خود گذشتگی همین شهدا و ایثارگران است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام ادامه داد: پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام در عرصه های مختلف حاصل باید انعکاس یابد و توانمندی‌های کشور در تمامی امور به اطلاع مردم عزیز کشور برسد که این مهم در واقع تحقق جهاد تبیین است.

وی با قدردانی از فرماندار اسبق شهرستان چوار گفت: کمالوندی در طول مدت خدمت خود در سمت  فرمانداری این شهرستان همواره از هیچ تلاشی فرو گذار نبوده و منشا خدمات زیادی برای شهرستان بوده است.

حسنی گفت: فرماندار جدید این شهرستان که امروز معارفه شد خوشبختانه با فرهنگ، اقتصاد، مسائل اجتماعی و جغرافیا این منطقه آشنایی کامل دارد که امیدواریم بتواند با تلاش همه جانبه در حل و فصل امورات مردمی گام های مهمی بردارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام با اشاره به انتصابات اخیر در فرمانداری‌های استان گفت: انتصابات یک امر طبیعی است و در این موضوع در واقع پرچم خدمتگذاری از یک نفر به نفر دیگر سپرده می شود.

دستگاه قضایی استان خوزستان برای گره گشایی اقتصادی از ازندگی مردم آمادگی لازم را داردمدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام انتخاب شدرشد و توسعه استان ایلام درسایه وحدت و همدلی میسر خواهد شد

وی با بیان اینکه دغدغه همه ما خدمت‌گذاری  به مردم است و باید تنها  هدف مسئولان گره‌گشایی از مشکلات مردم و نگاه توسعه‌ای باشد گفت: شنیدن مطالبات و خواسته مردمی، استفاده از ظرفیت‌های نیروهای بومی هر منطقه و عدالت‌خواهی از مهم‌ترین ویژگی‌های دولت مردمی است.

حسنی تصریح کرد: نگاه به پتانسیل‌های داخلی باید مورد توجه قرار گیرد که این مهم همواره جزو تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص موضوع اقتصاد مقاومتی بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام بیان داشت: فرماندار جدید باید توجه به اخلاق و معنویت، استفاده از ظرفیت‌های نفت و گاز در راستای اشتغال و بهره‌وری و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های کشاورزی و دامپروری را در دستور کار قرار دهد.

وی تاکید کرد: همه مردم کشور دل در گرو نظام دارند و مسئولان نیز باید در قبال مردم خدمتگذار باشند چرا که مردم ولی نعمت مسئولان هستند.

انتهای پیام/180/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار ایلام اجتماعی استان معاون سیاسی گره گشایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر یکشنبه در دیدار با امیر بهمن بهمرد جانشین عملیات و سردار سرتیپ پاسدار بهرام حسینی‌مطلق رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با قدردانی از همراهی و همکاری ستاد کل نیروی مسلح در کنگره جهانی اربعین‌حسینی، گفت: ستاد کل نیروهای مسلح همواره بستر را برای برگزاری کنگره بزرگ اربعین‌حسینی فراهم می‌کند.

استاندار ایلام از آمادگی کامل از جمله تامین زمین مورد نیاز و دیگر نیازمندی‌ها برای استقرار تیپ مستقل ارتش در استان خبر داد و افزود: به دلیل موقعیت مهم و راهبردی استان ایلام در کشور، استقرار تیپ مستقل ارتش به عنوان یکی از مطالبات دیرینه استان بسیار مهم و اساسی است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: در صورت وجود تیپ مستقل ارتش در ایلام، نیروهای بومی کادر ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سایر استان‌ها خدمت می کنند می‌توانند در استان ایلام خدمت کنند و این مهم در آرامش و مدیریت زمان و اقتصاد بسیار مهم است.

وی با اشاره به ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق، استقرار یک بالگرد نیروهای مسلح در ایلام را ضرورت دانست و گفت: زیرساخت و پشتیبانی برای استقرار بالگرد تامین می‌شود و امیدواریم این بالگرد در استان مستقر شود.

وی با اشاره به حضور فرماندهان عالی‌رتبه ستاد کل نیروهای مسلح و بازدید از زیرساخت این ستاد در استان گفت: امیدواریم این بازدیدها منشا خدمات فراوانی برای استان باشد چرا که همراهی و هماهنگی نیروهای مسلح برگرفته از ولایت‌پذیری است.

وی با اشاره به پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران به رژیم منحوس صهیونیستی، این اقدام را مایه افتخار هر ایرانی عنوان کرد و افزود: سپاه مقتدر با مشارکت نیروهای مسلح با انسجام و وحدت، این عملیات مهم را انجام دادند و موجب شدند هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته شود.

وی عنوان کرد: با همکاری همه نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و ارتش و اعضای شورای تامین، هارمونی خدمت در استان شکل گرفته است.

امیر بهمن بهمرد جانشین عملیات ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این دیدار گفت: کنگره اربعین‌حسینی به‌عنوان آبروی نظام در ایلام باشکوه برگزار شد که در این راستا به همه اعضای ستاد اربعین و در راس آن استاندار ایلام که به‌صورت میدانی پای کار بودند عرض خداقوت دارم.

ی با قدردانی از حمایت‌های استاندار ایلام از نیروهای مسلح در استان، افزود: نیروهای مسلح وظیفه تامین امنیت را دارند و این امنیت با هم‌افزایی و کمک مسئولین استان و شخص استاندار به عنوان مدیریت ارشد استان حاصل می‌شود.

جانشین عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به پاسخ دندان‌شکن ایران اسلامی به رژیم منحوس صهیونیستی، ادامه داد: به دلیل ضربه موشکی ایران به استکبار، نیروهای مسلح بیش از گذشته مورد هجمه و رصد نظام استکبار قرار می‌گیرد.

گفتنی است در این نشست امیر بهمن بهمرد جانشین عملیات و سردار سرتیپ پاسدار بهرام حسینی‌مطلق رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به درخواست‌های استاندار در خصوص استقرار تیپ مستقل ارتش و استقرار یک فروند بالگرد نیروهای مسلح در ایلام، قول پیگیری مساعد دادند.

کد خبر 6091092

دیگر خبرها

  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است