Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:16:40 GMT

زلزله بستک هرمزگان آسیبی به تأسیسات گاز وارد نکرد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۴۲۳۸

زلزله بستک هرمزگان آسیبی به تأسیسات گاز وارد نکرد

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: زلزله ۶ ریشتری صبح امروز بستک هرمزگان آسیبی به تأسیسات شرکت ملی گاز ایران وارد نکرد و همچنان جریان گاز در تمام مناطق استان پایدار است.

محمد عسگری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه به تأسیسات، ساختمان‌ها و خطوط انتقال گاز آسیبی وارد نشده است، اظهار کرد: در تماس با مناطق تحت تأثیر زلزله، ارزیابی‌های لازم به‌ عمل آمده و تاکنون گزارشی از قطع جریان گاز در مناطق زلزله‌زده گزارش نشده و جریان گاز پایدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از وقوع حادثه تیم‌های اقدام فوری تشکیل شد، گفت: با تشکیل کمیته مدیریت بحران، تیم‌های اقدام فوری برای مواجهه با شرایط ویژه در منطقه تشکیل شده و در حال حاضر شرایط تحت کنترل است.

به گزاش ایسنا، زلزله شدیدی به بزرگی ۶ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر)  در ساعت ۲ و ۴۵ دقیقه بامداد پنجشنبه در استان هرمزگان حوالی کوخرد رخ داده است. این زمین‌لرزه در ۲۷ کیلومتری کوخرد، ۳۸ کیلومتری جناح و ۴۰ کیلومتری بندر چارک (هر سه در استان هرمزگان) به وقوع پیوسته است.

مرکز این زمین‌لرزه ۱۶۵ کیلومتر با بندرعباس – مرکز استان هرمزگان – و ۳۶۸ کیلومتر با شیراز – مرکز استان فارس – فاصله داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زلزله هرمزگان بستک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضائیه به بندرعباس

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از دادگستری هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضائی، بدون پروتکل‌های مرسوم تشریفاتی، ساعتی پیش وارد «بندرعباس» مرکز استان هرمزگان شد.

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضائی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی مردم استان هرمزگان، ترتیب خواهند داد.

در جریان این سفر، رئیس عدلیه در راستای صیانت از بیت‌المال و احیای‏ حقوق‏ عامه‏ از یکی از مراکز مهم تجاری صنعتی کشور در استان هرمزگان بازدید خواهد کرد.

همچنین در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکلِ مُزمن اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضائیه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است.

نقطه اشتراک تمام سفرهای استانی رئیس عدلیه در دوره جدید -اعم از سفرهای رسمی همراه با هیئت عالی قضائی و سفرهای غیررسمی و بدون تشریفات- انجام ملاقات‌ها و دیدارهای مستقیم و بی واسطه با متن مردم در سراسر ایران اسلامی و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی آن‌ها و همچنین اتخاذ رویکرد مسئله‌محور و تخصص گرایانه در قبال چالش‌ها و آسیب‌های موجود است که به نحوی از انحاء مرتبط با وظایف و مسئولیت‌های دستگاه قضا بویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • ۲ هشدار هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله