Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئـیس مرکز تولید و فنی سیما اعلام کرد: با انجام کلیه تعهدات نوروزی شبکه‌ها، میزان تولیدات سال ۱۴۰۰ دوبله به ۵۱۷ هزار دقیقه رسید. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهرداد عظیمی رئـیس مرکز تولید و فنی سیما گفت: با انجام کلیه تعهدات نوروزی شبکه‌ها، میزان تولیدات سال 1400 دوبله به 517 هزار دقیقه رسید و سال طلایی برای دوبلاژ رسانه ملّی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تولید 439 هزار دقیقه در سال 1399 گفت: عملیات دوبلاژ امسال 18 درصد رشد نشان می‌دهد و امور ضبط استریو، ضبط دوبله و میکس آثار قبل از شروع تعطیلات به پایان رسیده است.

رئیس مرکز تولید و فنی سیما افزود: علاوه بر افزایش کمّی، تعدادی از آثار فاخر از جمله "تله تئاتر مک بث" مستند "الکس فرگوسن "و فیلم های"موریتانیایی"، "بالا را نگاه نکن"، "شبی در میامی"،" در اعماق جنگل "، "سریع و خشن" و "جنگ فردا" و... با استفاده از صدای استریو میکس شده است.

رئیس مرکز تولید و فنی سیما خاطرنشان کرد: از آغاز عملیات دوبلاژ آثار نوروز از  اول دی‌ماه 145 هزار دقیقه محصول شامل  141 فیلم سینمایی، 21 سریال( انیمیشن و خارجی، جمعاً 311 قسمت)، 49 مستند ( جمعا 212 قسمت ) دوبله و به شبکه‌هاى سیما تحویل شده است.

عظیمی در پایان از تلاش‌های جهادگونه تمامی صداپیشگان بویژه پیشکسوتان این هنرصنعت قدردانی کرد.

70 فیلم سینمایی تلویزیون تا تحویل سال / سه شبکه «زندانی‌ها» ده نمکی را پخش می‌کند!همه برنامه‌های تحویل سال و نوروزی تلویزیون / آغاز قرن جدید شبکه 3 با "عصر جدید" احسان علیخانیخندوانه دورهمی راه‌انداخت / رامبد، مهدویان را به تلویزیون می‌آورد + فیلمرقابت شبکه یک و شبکه افق در معرفیِ سلبریتی‌های مردمی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عید نوروز سینما فیلم دوبله رسانه ملی عید نوروز سینما فیلم دوبله رسانه ملی مرکز تولید و فنی سیما هزار دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی

آفتاب‌‌نیوز :

مسعود اسکویی، گوینده و کارشناس ورزشی و مجری نامدار و پیشکسوت رادیو که چند هفته‌ای در بیمارستان بستری شده بود، دار فانی را وداع گفت.

بیش از نیم قرن فعالیت در تلویزیون و رادیو، مسعود اسکویی را به عنوان یک صدای آشنا در میان ورزش دوستان شناسانده بود. خیلی از شنوندگان، رادیو ورزش را با صدای اسکویی می‌شناختند.

صدای مسعود اسکویی از نیم قرن پیش از این آشنای بسیاری از لحظات ما بوده است. از دورانی که هنوز تلویزیون به بسیاری خانه‌ها راه پیدا نکرده بود و رادیو به ویژه در بحبوحه رقابت‌های ورزشی یک ملت را به هم پیوند می‌داد و مسعود اسکویی یکی از آن صدا‌های ماندگاری شد که بخشی از خاطرات ما را ساخت.

باشگاه پرسپولیس ضایعه درگذشت استاد مسعود اسکویی را به خانواده آن مرحوم، اهالی ورزش و رسانه و به ویژه رادیو تسلیت می‌گوید و از درگاه خداوند متعال برای آن زنده یاد آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت می‌نماید.

منبع: باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • خاموشی صدای ماندگار ورزش
  • «قصه های مجید» و «معصومیت از دست رفته»؛ تدارک تلویزیون برای آخر هفته
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • آموزش افزایش صدای تلویزیون بدون استفاده از ساندبار یا سیستم صوتی
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • تصاویری از مرحوم اسکویی و صدای ماندگارش | ویدئو
  • نام استقلال و پرسپولیس تغییر کرده است؟ | ببینید