Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلیل موسوی گفت: در شبانه روز گذشته گذشته، ۳۸ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که نشان دهنده کاهش قابل توجه بستری شدگان روزانه است.

دبیر قرارگاه دانشگاهی ستاد کرونا آذربایجان غربی می گوید: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۷۶ نفر در آذربایجان غربی به بیماری کووید ۱۹ مبتلا و ۳۸ نفر بیمار کرونایی نیز بر اثر تشدید بیماری در مراکز درمانی استان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی با اضافه شدن این تعداد، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به ۳۰۰ نفر رسید که نسبت به ۱۰ روز گذشته به کمتر از نصف رسیده است.

موسوی گفت: همچنین در حال حاضر، ۱۳۴ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بوده و ۴۱ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

دبیر قرارگاه دانشگاهی ستاد کرونا آذربایجان غربی از فوت ۳ نفر بیمار کرونایی در آذربایجان غربی شامل دو نفر در شهرستان ارومیه و یک نفر در خوی خبر داد و گفت: با اضافه شدن این تعداد، فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به هفت هزار و ۴۸۶ نفر رسید.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا مردم آذربایجان غربی نزدیک به ۶ میلیون دُز واکسن کرونا دریافت کرده اند  بیش از ۳۵۵ هزار تن به این بیماری مبتلا شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا در ایران آذربایجان غربی واکسیناسیون کرونا فوتی های کرونایی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.
 
وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • دانش آموزان در دست معلمان امانت هستند
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • بارش‌های بهاره آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد