Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، سپهدار عباس‌زاده سرپرست مدیریت تولید و عملیات شرکت نفت و گاز پارس در تشریح جزئیات حادثه کشتی اماراتی در خلیج فارس اظهارداشت: صبح امروز (پنج‌شنبه، ۲۶ اسفند) مطلع شدیم که یک کشتی باربری که از سوی عمارات به عراق در حال حرکت بوده، در شمال غربی سکوهای دریایی پارس جنوبی دچار نقص شده و کنترل خود را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از وقوع این حادثه، کمیته مدیریت شرایط اضطراری معاونت عملیات و پشتیبانی شرکت نفت و گاز پارس تشکیل شد، افزود: با توجه به اینکه خطر برخورد شناور با سکوهای گازی مستقر در شمال میدان پارس جنوبی وجود داشت، نسبت به ارزیابی و پایش شرایط، هماهنگی‌های داخلی با سایر ارگان‌های مستقر در منطقه عسلویه به عمل آمد.

سرپرست مدیریت تولید و عملیات شرکت نفت و گاز پارس با تأکید بر اینکه در حال حاضر سکوهای گازی پارس جنوبی و تأسیسات زیردریایی این منطقه در ایمنی کامل قرار دارند و هیچ‌گونه آسیبی به آنها وارد نشده، تصریح کرد: متأسفانه این کشتی باربری حدود ساعت ۱۰ صبح، به‌صورت کامل غرق شد و عملیات امداد و نجات ۳۰ سرنشین این شناور همچنان ادامه دارد.

عباس‌زاده گفت: تاکنون ٢٥ تن از سرنشینان کشتی اماراتی نجات یافته‌اند و عملیات امداد و نجات باقی سرنشینان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خلیج فارس پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز

ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات طی یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گزارش عملکرد هفتگی این سازمان که _ شنبه هشتم اردیبهشت _ منتشر شد، اعلام کرد در بازه زمانی یکم تا هفتم اردیبهشت تعداد ۵ هزار و ۲۵۶ تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی صورت گرفت که بیش از ۲ هزار و ۱۳۹ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

بر اساس این گزارش طی یک هفته گذشته ۱۵۲۱ آتش‌نشان به عملیات‌ها اعزام شدند که مجموع عملیات‌های انجام شده ۴۰۲ مورد بوده است.

در این گزارش همچنین آمده است از مجموع عملیات‌های انجام شده، ۵۰ عملیات مربوط به حریق، ۲۷۲ عملیات امداد و نجات، ۴۲ بازدید پیشگیرانه و ۴۳۵ مورد مربوط به اعزام ناوگان بوده است.

کد خبر 748471

دیگر خبرها

  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • (ویدئو) نجات دراماتیک سرنشینان خودروی گرفتار در سیل با لودر
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • زیباترین تصاویر از خلیج فارس | ببینید
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد