Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر آرش رشوند اوه صبح پنجشنبه در آئین بهره برداری از پروژه نوسازی سبزه میدان شهر قزوین و افتتاح ۱۲ پروژه شهری دیگر که در سالن استاد مجابی موزه قزوین برگزار شد اظهار کرد: سال ۱۳۸۲ و پس از سفر رهبر معظم انقلاب به استان قزوین بهسازی و مرمت دولت‌خانه صفوی یکی از مصوبه‌های سفر ایشان به استان قزوین بود و برای شکل‌گیری و ساماندهی این پروژه دستگاه‌های مختلف از جمله میراث فرهنگی و شهرداری وظایفی را به عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین ادامه داد: در سال ۱۳۹۵ طی جمع بندی‌ای که توسط استانداری قزوین با حضور متولیان امر اتفاق افتاد طرح ساماندهی دولت‌خانه صفی و ۵ پروژه عمرانی دیگر در اولویت‌های استان در نظر گرفته شد و تقسیم وظایف نیز شرح داده شد که ساماندهی سبزه میدان و محدوده اطرافش به عهده شهرداری قزوین است.

وی با بیان این موضوع که مطالعات دقیق و برنامه‌ریزی ها برای ساماندهی پروژه سبزه میدان از همان روزهای ابتدایی ابلاغ توسط شهرداری قزوین آغاز شده عنوان کرد: از نگاه ما سبزه میدان کلید دولت‌خانه صفوی بود و اگر این پروژه به درستی انجام می‌شد در واقع کلید پروژه دولت‌خانه می‌بود و می‌توانست در ابعاد مختلف دز این مسئله راهگشایی کند.

رشوند آوه با اشاره به اینکه پروژه سبزه میدان ۱۶ زیر پروژه دیگر را نیز شامل می‌شد، مطرح کرد: از جمله پیاده رو خیابان از سمت شمال، جنوب, شرق و غری و نیز بدنه سازی این فضا که با همراهی کسبه این بخش همراه بود و در نهایت این فعالین به ساماندهی مرکز تجاری و فرهنگی شهر بدل شد.

مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین با اشاره ربه این مسئله که کار سبزه میدان به طور ۱۰۰ درصدی تا ۲۹ اسفند ماه به پایان می‌رسد خاطرنشان کرد: امیدواریم یک گام دیگر برای خدمت به مردم برداریم و همراهی مردم را در پروژه‌های شهری به همراه داشته باشیم.

وی در خاتمه گفت: پروژه سبزه میدان و ۱۲ پروژه شهری دیگر که امروز به بهره برداری می‌رسد با هزینه‌ای بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان انجام پذیرفته است.

کد خبر 5449429

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری قزوین قزوین بوشهر حوادث چهارشنبه سوری کرمانشاه نوروز ویروس کرونا آمار کرونا گرگان چهارشنبه آخر سال آیت الله علوی گرگانی عکس استانها خراسان رضوی نیمه شعبان سفرهای نوروزی مشهد شهرداری قزوین سبزه میدان دولت خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین کریمی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ با اعلام این خبر اظهار کرد: میدان کتاب به لحاظ وجود ایستگاه مترو و همچنین مراکز تجاری و اداری یکی از میادین پر تردد منطقه محسوب می‌شود در همین راستا طرح ساماندهی ترافیکی مسیرهای منتهی به میدان و همچنین خطوط حمل و نقل عمومی به منظور خدمات رسانی مناسب به مسافرین ساماندهی می‌شود.

وی افزود: به منظور ایمنی و آرام سازی معابر و احترام به قوانین و مقررات و حقوق عابرین پیاده در مسیرهای منتهی به میدان کتاب اقدامات ترافیکی در خیابان شهید منفرد نیاکی، اجرا شد.

معاون شهردار منطقه ۲ تهران گفت: خط کشی و احیا بلوک عابر پیاده خیابان شهید منفرد نیاکی حد فاصل بزرگراه یادگار امام (ره) و میدان کتاب به صورت کف نویسی با عناوین آهسته و احتیاط، رنگ آمیزی سرعتگاه و.. از جمله اقدامات ترافیکی است.

کد خبر 6097230

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۵۹هزار
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی