Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان از صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری بی‌نام در سال ۱۴۰۱ برای تهسیل امور سرمایه‌گذاری در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنبم از گرگان، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سیدمحمد دهنوی در یکصدومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: یکی از موارد مورد تاکید رئیس جمهور که رسالت اصلی این ستاد است، افزایش بهره‌روی صنایع موجود در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همه صنایع تعطیل، نیمه تعطیل و فعال باید احصا شده و ظرفیت موجود را توسعه داد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان تصریح کرد: موضوع بازسازی، نوسازی و راه‌اندازی واحدهای راکد و نیمه تعطیل باید با جدیت بیشتری در سال آینده پیگیری شود و گزارش دقیق در این عرصه تدوین شود.

دهنوی گفت: موضوع اقاله برای واحدهای تعطیل شده توسط بانک‌ها در سفر اخیر رئیس جمهور به گلستان مطرح شد که دستور دادند موضوع اقاله پیگیری و ساز و کارهای لازم توسط وزارت اقتصاد اعلام شود.

قول مساعد وزیر صمت برای رفع موانع تولید شرکت‌های خوزستان/ واحدهای صنعتی متناسب با نیاز استان ایجاد شوندوزیر صمت در اهواز: طرح آمایش منطقه‌ای صنعت و تجارت کشور تدوین شداستاندار اردبیل: نبود زیرساخت‌ها در شهرکهای صنعتی قابل قبول نیست

وی اضافه کرد: ما انتظار داریم بانک‌ها نیز خودشان وارد عرصه شوند و راهکارهای کارگشا ارائه دهند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از منابع بانک‌ها به سمتی می‌رود که هیچ اشتغالی ایجاد نمی‌کند.

دهنوی گفت: ما باید فکری به حال نظام ارتباط بین مالیات، بیمه و بانک کنیم و در کنار هم کمک کنیم که مسیر هزینه منابع بانکی به سود مردم و حفظ منابع بانک باشد.

وی اضافه کرد: اگر منابع بانک به سمتی برود که اشتغال ایجاد نشود به صورت طبیعی آن تسهیلات بازگشت لازم را نخواهد داشت و منابع هدر می‌رود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان بر اهمیت موضوع اشتغال در استان اشاره کرد و گفت: همه دستگاه‌ها باید نسبت به موضوع اشتغال دغدغه داشته باشند و وظایف محوله را با جدیت دنبال کنند.

دهنوی بیان کرد: موضوع صدور مجوزهای بی‌نام در توسعه سرمایه‌گذاری در استان نقش اساسی دارد و سبب می‌شود دیگر سرمایه‌گذار برای یک مجوز ساده مدت‌های طولانی معطل نخواهد شد.

انتهای پیام/581/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان سرمایه گذاری منابع بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی گفت: تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده‌‎گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در استان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محسن صفایی اظهار داشت: سپرده‌گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور است که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و با همکاری شرکت زنجیره تأمین دانش و بانک ملی اجرایی شده و با استقبال اتباع، فرآیند اجرایی آن در استان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر اقامت و اشتغال نسبت به مشارکت در این طرح اقدام کنند، تصریح کرد: متقاضیان با افتتاح حساب نزد شعب بانک ملی و در چارچوب همین طرح می‌توانند از مزایای آن از جمله اقامت، اشتغال، بیمه و سایر موارد بهره‌مند شوند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: طی مراسمی امروز دفترچه‌های اقامت در اختیار اولین گروه از اتباع مشارکت‌کننده در این طرح قرار گرفت.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکا را بلوکه کرد
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد