Web Analytics Made Easy - Statcounter

با دستور رئیس جمهور و در راستای حمایت از آقشار آسیب پذیر؛ یک میلیون و پانصد هزار ریال یارانه کمک معیشت عید نوروز به حساب بیش از ۱۲ میلیون سرپرست خانوار واریز شد.

به گزارش مشرق، همان گونه که سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرده بود،‌ با دستور آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ساعت ۲۴ شب ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ یارانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی کمک معیشت عید نوروز به حساب ۱۲ میلیون نفر از سرپرستان خانوارهای شناسایی شده واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: چه کسانی یارانه ۱۵۰ هزار تومانی می‌گیرند؟

این مبلغ به مناسبت فرارسیدن عید نوروز به حساب بیش از ۱۲ میلیون و ۳۵۸ هزار نفر از سرپرستان شناسایی شده وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی که غالبا از دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور هستند و به هر دلیلی از سهام عدالت جا افتاده‌اند، واریز شد.

در اجرای سیاست‌های کوتاه مدت و بلند مدت دولت سیزدهم از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد و اجرای برنامه های کاهش فقر مطلق درجامعه و به جهت حمایت و حل مشکلات معیشتی خانوارهای فاقد یا با درامد کم این اقدام صورت گرفته است.

دولت سیزدهم در بهمن ماه سال جاری و به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نیز مبلغ یک میلیون ریال به ازای هر نفر به اقشار آسیب پذیر که شامل دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور بود، پرداخت کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت رئیس جمهور سرپرستان خانوار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم انقلاب اسلامی سهام عدالت آیت الله سید ابراهیم رئیسی سید ابراهیم رئیسی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کمیته امداد امام خمینی ره خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت ۱۲ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی ناصحی افزود: پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها به ویژه داروخانه‌های خصوصی در اولویت سازمان بیمه سلامت است و مطالبات اسفند داروخانه‌ها امروز پرداخت شد و مطالبات فروردین ۱۴۰۳ نیز ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

وی گفت: رسیدگی اسناد به سرعت انجام می‌شود و در کل هزینه قابل پرداخت در داروخانه‌های خصوصی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان است.

ناصحی با بیان اینکه سهم ارز ترجیحی طرح دارویار از اختیارات ما خارج است، افزود: پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و از عهده ما خارج است و آخرین پرداخت در این بخش مربوط به دی سال قبل است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند.

وی گفت: تأمین منابع و واریز نهایی بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و ما در این خصوص نقشی نداریم.

کد خبر 6091489 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود