Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی ستاد عتبات عالیات استان مرکزی اعلام کرد عملیات نصب پنجره سرداب مقدس امام زمان (عج) خاتمه یافته است و بزودی آئین رونمایی از آن توسط تولیت حرمین عسکریین (ع) انجام می‌گیرد.

سلیمانی مسئول روابط عمومی ستاد عتبات عالیات استان مرکزی اظهار کرد: کار نصب پنجره سرداب مقدس امام زمان (عج) به مدت یک هفته با حضور و مدیریت هنرمندان و خادمان با اخلاص ستاد عتبات استان مرکزی انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: خدا را شاکریم که عملیات ساخت این پنجره که از اواخر سال ۱۳۹۹ آغاز شده و با همت هنرمندان با اخلاص و کمک‌های خیرین و مردم ولایتمدار استان مرکزی در شهرستان زرندیه انجام گرفته بود، در این مکان مقدس نصب شد.

کد خبر 5449415

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک زرندیه عتبات عالیات سامراء بوشهر حوادث چهارشنبه سوری کرمانشاه نوروز ویروس کرونا گرگان چهارشنبه آخر سال آیت الله علوی گرگانی آمار کرونا عکس استانها نیمه شعبان خراسان رضوی سفرهای نوروزی مشهد استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر

مدیر اجرایی آستان علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق را تشریح کرد. - اخبار استانها -

محمد خیرخواه در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق(ع)، اظهار داشت: آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) به رسم همه ساله مراسم سوگواری امام صادق(ع) برادر این امامزاده واحب‌التعظیم را برگزار می‌کند.

وی در بیان جزئیات مراسم‌های شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال افزود: مراسم سوگواری در جمعه شب مصادف با شب شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن باقر برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی آستان امامزاده علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان ابراز داشت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام علی بخشنده است و احمد نیکبختیان از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز حاضران در این جلسه را به فیض می‌رسانند.

وی از اجرای برنامه زنده تلویزیونی در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) خبر داد و گفت: میهمان این برنامه زنده تلویزیونی که از شبکه یک سیما پخش می‌شود، استاد رجبی دوانی بوده و محمود شریفی نیز مداح این ویژه برنامه است.

خیرخواه از تجمع هیئات مذهبی روز شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان خبر داد و تصریح کرد: این تجمع از ساعت 10 صبح آغاز شده و در شبکه افق نیز به صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم
  • موافقت بانک مرکزی با عرضه ۵۰۰ یورو به زئران حج ۱۴۰۳
  • موافقت بانک مرکزی با عرضه 500 یورو به زئران حج 1403
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان