Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:22:19 GMT

خروج مرغ در ایلام ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۵۴۲۱

خروج مرغ در ایلام ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا عصر روز پنج شنبه در کارگروه تنظیم بازار خواستار فعالیت تیم‌های بازرسی از بازار در ایام تعطیلات نوروز شد و از توزیع میوه دولتی تنظیم بازار شب عید با بالاترین میزان عرضه در بین مردم خبر داد و گفت: مایحتاج مردم در شب عید تأمین شده است و برای تنظیم بازار ارزاق دولتی در اختیار مردم قرار می‌گیرد و میوه‌ی دولتی تنظیم بازار شب عید با بالاترین میزان عرضه در اختیار مردم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از توزیع هوشمند کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در شب عید خبر داد و اظهار داشت: تلاش اعضای کارگروه تنظیم بازار برای ارائه ارزاق با قیمت مناسب به مردم جای تقدیر دارد و در این زمینه استمرار فعالیت‌ها را تا ماه رمضان خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در استان یکی از نیازهای اساسی استان را صنعت بسته بندی دانست و افزود: این حلقه مفقوده در استان دیده می‌شود و باید با برنامه ریزی و سیاست گذاری در سال آتی نسبت به رفع آن اقدام کنیم و واحدهایی را در این خصوص فعال کنیم.

استاندار ایلام در پایان این جلسه با اشاره به مصوبات این نشست خاطر نشان کرد: خروج هر گونه مرغ کشتاری از استان ممنوع است و نیروی انتظامی در این زمینه پایش داشته باشند و در صورت مشاهده برخورد کنند، همچنین بر خروج کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان هم نظارت صورت گیرد، تیم بازرسی ادارات باید در بازار حضور داشته باشند و تا پایان تعطیلات گشت‌ها فعال باشد و کشیک دستگاه‌ها نیز برقرار باشد.

بهرام نیا در ادامه گفت: تیم اقتصادی استانداری هم فعال است و به صورت روزانه فعالیت‌های بازار را رصد می‌کند، بحث قیمت کالاهای اساسی را از طریق صدا و سیما و رسانه‌های استان برای مردم اطلاع رسانی کنید و در صورت بروز تخلف حتماً پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

وی افزود: کشتارگاه‌ها در ایام نوروز فقط یک روز مجوز تعطیلی دارند، نیروی انتظامی با کارگروه تنظیم بازار در زمان توزیع میوه‌ی شب عید و دیگر اقلام همکاری کند.

کد خبر 5449468

منبع: مهر

کلیدواژه: مرغ استانداری ایلام حسن بهرام نیا بوشهر حوادث چهارشنبه سوری کرمانشاه نوروز ویروس کرونا گرگان چهارشنبه آخر سال آیت الله علوی گرگانی آمار کرونا عکس استانها نیمه شعبان خراسان رضوی سفرهای نوروزی مشهد تنظیم بازار شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای مستاجران ؛ اجاره‌بها زیاد ممنوع !

به گزارش پارس نیوز، علی خضریان درباره مصوبه مجلس مبنی بر ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی، گفت: گرانی و نابسامانی بازار مسکن و اجاره‌بها ما را بر آن داشت که با تدوین طرحی از آشفته بازار جلوگیری کنیم؛ بنابراین طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی را تدوین کردیم که مراحل تصویب این طرح در مجلس طی شد و اکنون برای بررسی به شورای نگهبان ارسال شده است.​

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در تشریح محورهای مصوبه ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی، بیان کرد: تکمیل سامانه ملی اسکان از طریق اخذ اطلاعات از دستگاه‌ها و همچنین خوداظهاری خانواده‌ها و مالکین با استفاده از طریق منوط کردن ارائه خدمات دستگاه‌ها به ثبت اطلاعات توسط مردم در این سامانه یکی از محورهای این مصوبه است.​

طراح طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی گفت: طرح شناسایی خانه‌های خالی توسط شهرداری‌ها و تأیید آن توسط سامانه ملی املاک و اسکان و ارائه مشوق‌های مالیاتی و غیرمالیاتی به موجرینی که قرارداد بلندمدت منعقد می‌کنند یا واحدهای خود را به خانواده کم درآمد دارای سه فرزند و بیشتر اجاره می‌دهند یا واحد را با قیمت مناسب اجاره می‌دهند و پیش‌بینی ضمانت‌های اجرایی برای ثبت قراردادهای اجاره و خرید و فروش توسط متعاملین و مشاورین املاک در سامانه ثبت معاملات املاک از دیگر موضوعاتی است که در این طرح پیگیری می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه براساس این طرح سقف افزایش اجاره‌بها توسط شورای عالی مسکن در شرایط وجود تورم بالای ۳۰ درصد تعیین می‌شود، افزود: ساماندهی سکوهای ثبت آگهی از طریق تایید اصالت ملک با سامانه ملی املاک و اسکان و تأیید مالک یکی دیگر از اقداماتی است که براساس این طرح باید اجرایی شود.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس با اشاره به اینکه طبق این مصوبه برای ارائه دامنه قیمت منصفانه با استفاده از مشخصات مکانی و فنی هر واحد سامانه‌ای ایجاد می‌شود، ایجاد سکوی ثبت رسمی معاملات، اخذ عوارض از اراضی بایر و بلااستفاده و ممنوعیت خرید و فروش واحدهای طرح‌های حمایتی قبل از تکمیل واحدها را از دیگر محورهای این مصوبه برشمرد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • خبر خوب برای مستاجران ؛ اجاره‌بها زیاد ممنوع !