Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@04:50:27 GMT

رییسی: مبارزه با فقر و فساد، خواست رهبری است

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۵۴۸۰

رییسی: مبارزه با فقر و فساد، خواست رهبری است

به گزارش اقتصادآنلاین، سید ابراهیم رییسی در جمع کاروان های راهیان نور در شلمچه، اظهار کرد: راهیان نور یادآور رشادت، شجاعت، ایثار، بصیرت و غیرت است. وجب به وجب منطقه یادآور مقاومت و ازخودگذشتگی هایی است که برای دفاع از وطن، قرآن، ولایت و مردم مظلوم ایران انجام شده است.

وی با بیان اینکه مردم دلداده به انقلاب به کشور قدرت می دهند، افزود: مردم ایران به تعبیر مقام معظم هم مظلوم و هم مقتدر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهور با اشاره به اینکه آنچه به کشور قدرت می دهد وجود رهبری و سعادتی است که بصیرت آفرین است، گفت: مردم خوزستان دین  خود را به انقلاب و نظام ادا کرده اند و همه ما مدیون مردم خوزستان هستیم.

رییسی ادامه داد: دلاوری های مردم خرمشهر، شکست حصر آبادان، آزادسازی خرمشهر و ایستادگی دلاورانه مردان و زنان در مقابل دشمنان مثال زدنی است. دفاع جانانه از کشور، وطن و ارزش های اسلامی در ایران مثال زدنی است.

وی با بیان اینکه شهدا ناظر بر اعمال ما هستند، عنوان کرد: پیام شهدا در تمام فضای ایران اسلامی و منطقه طنین افکن است اما گوش شنوایی نیاز دارد که باید این پیام شنیده شود.

رییسی ادامه داد: پیام شهدا دینمداری، ولایتمداری و خدمت مخلصانه به مردم و توجه به ارزش های اسلامی است. پیام شهدا پیام پاسداری از دستاوردهای خون مطهر آنها است.

وی افزود: امروز پیام شهدا، استقلال، آزادی، ایستادگی در برابر ظلم و ستم و استکبار خسته نشدن و سست نشدن در مسیر موفقیت و هدف است

رییس جمهور بیان کرد: امروز مقام معظم رهبری به عنوان یک وظیفه برای همه ملت و دولت ایران، محور را ایجاد اشتغال و تولید معرفی کرده است.

رییسی ادامه داد: چرخ های اقتصادی باید راه بیفتد و به تولید رونق داده شود. همچنین مبارزه با فقر، تبعیض، بی عدالتی و فساد از تکالیف همه دولت مردان و خواست رهبری است.

وی با اشاره به سفر کاروان های راهیان نور در ایام تعطیلات عید نوروز افزود: برخی  پیدا کردن بهترین حالات را بودن در کنار شهدا انتخاب کرده اند. تربیت دینی و انقلابی برای ملت ایران است که علاقه دارند بهترین ساعات را درکنار امام زادگان، مزار شهدا و... باشند. بهترین جاهایی که خداوند به آن ها نظر دارد.

رییس جمهور عنوان کرد: امروز ما موظف به جهاد تبیین شده ایم و در این زمینه باید مظلومیت و راه شهدا بیان به آن عمل شود. 

رییسی در واکنش به ابراز احساسات مردم اظهار کرد: حتما این احترام و ابراز احساست مربوط به شخص من نیست و مربوط به نظام، انقلاب، رهبری و خون شهدا است. برای من مسئولیت آور است که با چنین ابراز احساسات پاکی از سوی مردم مواجه می شوم.

وی افزود: حق مردم آبادان، خرمشهر، خوزستان و جای جای ایران اسلامی است که وضعیتشان با وجود ظرفیت های فراوان کشور متفاوت شود.

رییس جمهور عنوان کرد: مردم بهترین سرمایه کشور هستند. خانواده های شهدا، رزمندگان، سپاه، بسیج، نیروهای مسلح و... بهترین سرمایه های کشور هستند. 

رییسی با بیان اینکه ذخایر مادی و معنوی کشور بسیار است، گفت: خداوند به دولتمردان توفیق دهد که بتوانند در جای جای کشور از این ذخایر ارزشمند کشور در جهت گره گشایی و حل مشکلات کشور بهره ببرند.

وی با بیان اینکه امروز سومین سفری است که از زمان ریاست دولت به خوزستان داشته ام، افزود: آنچه که ما در این سفرها دنبال می کنیم مسائل مردم، تولید، اشتغال و حل گرفتاری های مردم در خصوص آب است.

اخبار مرتبط ۲۲:۲۴:۰۳ صندوق توسعه هرمزگان از امتیازهای بودجه۱۴۰۱ است ۱۱:۳۸:۲۷ اظهارات یک مرجع تقلید درباره جامعه فقیر و تعامل با دنیا ۱۳:۰۰:۴۲ رییس دستگاه قضا بر مدیریت فضای مجازی تاکید کرد ۲۲:۳۷:۳۵ سران قوا در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی +عکس ۲۲:۴۸:۰۷ توضیحات رئیس دستگاه قضا درباره ۶۳حساب بانکی +فیلم ۰۹:۲۹:۱۶ فساد باعث افزایش فقر می‌شود/ بودجه ۸۰هزار میلیاردی برای جبران کسری صندوق‌های بازنشستگی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو فقر فساد ابراهیم رییسی رییس جمهور پیام شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود

یک مامور پلیس انگلیس به دلیل انتشار تصاویری در حمایت از حماس، به «حمایت از تروریسم» متهم شد!

به گزارش ایسنا، پلیس انگلیس اعلام کرد یک مامور پلیس این کشور به دلیل انتشار تصویری در حمایت از جنبش مقاومت فلسطین (حماس) به حمایت از تروریسم متهم شده است.

در نوامبر سال گذشته در پی تحقیقات پلیس مبارزه با تروریسم انگلیس، «محمد عادل» مامور پلیس ۲۶ ساله در منطقه «برادفورد» انگلیس بازداشت شد.

اداره مستقل نظارت بر رفتار پلیس انگلیس اعلام کرد تحقیقات پلیس مبارزه با تروریسم این کشور درباره پیام‌هایی تحقیق کرده که «محمد عادل» در پیام‌رسان واتساپ منتشر کرده است.

این نهاد انگلیسی امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در روز دوشنبه، محمد عادل ۲۶ ساله به دو فقره انتشار تصویر در حمایت از یک سازمان ممنوعه (حماس) متهم شده است؛ اقدامی که ناقض ماده ۱۳ قانون تروریسم انگلیس است. گفته می‌شود این جرایم ادعایی در ماه‌های اکتبر و نوامبر ۲۰۲۳ روی داده‌اند.»

دولت انگلیس حماس را یک «سازمان تروریستی» می‌داند و به همین دلیل مامور پلیس مذکور را از خدمت تعلیق کرده است. او قرار است در روز پنجشنبه برای رسیدگی به اتهامات خود در دادگاهی در لندن حاضر شود.

از هفتم اکتبر تا امروز پلیس انگلیس چندین نفر را به دلیل شرکت در تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از فلسطینیان بازداشت کرده است. همچنین پلیس مبارزه با تروریسم این کشور اعلام کرده که چندین پرونده در رابطه‌ با حمایت از حماس در فضای مجازی دریافت کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود