Web Analytics Made Easy - Statcounter

در فاصله ۱۰ دقیقه تا آغاز داربی ۹۸ پایتخت، شور و هیجان بسیاری در استادیوم آزادی حکم فرماست.

به گزارش ایسنا، نود و هشتمین دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال امروز (پنج‌شنبه)، ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

ساعت ۱۵:۵۰، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس توسط دو دستگاه اتوبوس به ورزشگاه آزادی رسید و بلافاصله بعد از رسیدن به ورزشگاه، بازیکنان و کادر فنی به سمت رختکن رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۰ دقیقه بعد از پرسپولیسی‌ها، اتوبوس استقلال به ورزشگاه آزادی رسید و آن‌ها هم وارد رختکن شدند.

 طبقه دوم روبروی جایگاه ویژه، پیراهن بزرگ تیم فوتبال پرسپولیس نصب شده است.

مطابق بازی‌های گذشته رقابت‌های لیگ برتر،‌ خبرنگاران خانم در استادیوم آزادی حضور پیدا کردند تا این بازی حساس را پوشش دهند.

دروازه‌بانان پرسپولیس زودتر از استقلالی‌ها در میان تشویق هوادارانشان وارد زمین چمن شدند تا خود را برای بازی آماده کنند. دقایقی بعد از آن‌ها سید حسین حسینی، به  همراه علیرضا رضایی وارد زمین شدند تا بدن خود را گرم کنند. حسینی هم به شدت مورد تشویق هواداران استقلال قرار  گرفت.

در ادامه بازیکنان پرسپولیس زودتر از استقلالی‌ها وارد زمین شدند تا زیر نظر مربی‌هایشان گرم کنند. دقایقی بعد، استقلالی‌ها وارد زمین مسابقه شدند و مورد تشویق بی‌امان هوادارانشان قرار گرفتند. استقلالی‌ها در ابتدای کار، وریا غفوری کاپیتان تیم‌شان را مورد تشویق قرار دادند. روزبه چشمی، محمد دانشگر، عارف غلامی، مهدی مهدی‌پور، رافائل سیلوا، فرزاد مجیدی، امیرحسین حسین‌زاده و کوین یامگا دیگر افرادی بودند که توسط  هواداران تشویق شدند.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس به همراه محمود خوردبین، حدود یک ساعت پیش از آغاز بازی وارد ورزشگاه شد تا این داربی حساس را از نزدیک  تماشا کند. درویش دقایقی پس از حضور در جایگاه ویژه، به سمت جایگاه تماشاگران رفت و به نظر می‌رسد می‌خواهد بازی را در میان تماشاگران نظاره کند.

در ترکیب ذخیره سرخ‌پوشان پایتخت، بازیکنانی چون امید عالیشاه، سید جلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی عبدی، علی شجاعی، حامد پاکدل، منوچهر صفروف، وحدت هنانوف و حامد لک حضور دارند.

در ترکیب ذخیره استقلال هم نام افرادی چون صالح حردانی، سعید مهری، زبیر نیک‌نفس، آرمان رمضانی، ‌ عزیزبک آمانوف، ‌رودی ژستد، ‌ ابوالفضل جلالی، سبحان خاقانی و علیرضا رضایی به چشم می‌خورد.

در زمان گرم کردن بازیکنان، حمید مطهری، مربی پرسپولیس نظارت ویژه‌ای روی بازیکنان این تیم داشت و اصرار داشت که آن‌ها در زدن ضربات دقت کنند. همچنین صالح مصطفوی و بهزاد نوشادی روی تمرینات استقلال نظارت ویژه‌ای داشتند تا بازیکنان به شکل کامل آماده مسابقه شوند.

پیش از آغاز بازی، زمین مسابقه، توسط عوامل اجرایی مجموعه ورزشی آزادی آبیاری شد تا زمین مسابقه به طور کامل مهیای بازی شود.

در فاصله ۱۰ دقیقه تا آغاز بازی این دو تیم شور و هیجان خاصی در استادیوم آزادی به وجود آمده و تمام تماشاگران منتظر سوت آغاز بازی و مصاف دو تیم استقلال و پرسپولیس هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران تيم فوتبال پرسپوليس داربی98 استقلالی ها آغاز بازی وارد زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدی به پرسپولیس رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گیرند. رضا اسدی مهاجم گلزن سپاهان که در ۳ دیدار اخیر تیم خود به دلیل مصدومیت غایب بود، با رفع مصدومیت می تواند زردپوشان را در این دیدار مهم و حساس همراهی کند.

اسدی در بازی رفت تنها گل تیمش را برابر پرسپولیس به ثمر رسانده بود و انگیزه فراوانی برای درخشش در برابر هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دارد. قرار بود آخرین تست برای ارزیابی اسدی امروز گرفته شود که با موفقیت بود و او مشکلی ندارد. همچنین آخرین تمرین تیم سپاهان پیش از سفر به تهران امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در زمین ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و تمامی بازیکنان در تمرین حاضر بودند.

محمد دانشگر که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود تنها بازیکن سپاهان است که احتمالا مورایس از او در بازی با پرسپولیس استفاده نمی کند.

کد خبر 6093525

دیگر خبرها

  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • درویش: سپاهان از کجا قدرت می‌گیرد که اینگونه توهین می‌کند؟
  • طعنه درویش به سپاهان و عالیشاه و نام جدید باشگاه
  • درویش: پرسپولیس خواهش و تمنا نمی‌کند؛ دلال‌ها فضا را آلوده می‌کنند
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال