Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@18:57:48 GMT

۳۰ پایگاه اورژانس در استان سمنان مستقر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۵۸۶۶

۳۰ پایگاه اورژانس در استان سمنان مستقر می‌شود

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از استقرار ۳۰ پایگاه اورژانس در این استان به‌ منظور خدمت‌رسانی به مناسبت نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: همچنین یک پایگاه اورژانس هوایی نیز آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، کامران قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 30 پایگاه اورژانس و فوریت‌های پزشکی مستقر در شهرستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان 19 پایگاه در جاده‌ها و 10 پایگاه در شهرهای 6 شهرستان دامغان، سمنان، مهدی‌شهر، سرخه، آرادان و گرمسار مستقر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پایگاه امداد هوایی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مجهز به یک دستگاه هلیکوپتر آمبولانس نیز آماده است تا در صورت نیاز به مسافران نوروزی در جاده‌های این استان خدمت‌رسانی کند تصریح کرد: 157 تکنیسین اورژانس و 31 آمبولانس در مدت 20 روز به‌صورت شبانه‌روزی به مسافران نوروزی که از استان سمنان عبور می‌کنند خدمت‌رسانی خواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از تشدید نظارت بر مراکز بهداشتی و درمانی و داروخانه‌های شهرستان‌های زیرپوشش این دانشگاه در تعطیلات نوروزی خبر داد و افزود: 56 بازرس ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در قالب 7 تیم بر همه فرایندهای بهداشتی و درمانی شهرستان‌های مرکزی و غربی استان سمنان نظارت می‌کنند.

قدس با اشاره به اینکه این تیم‌های نظارتی به‌صورت 6 اکیپ شهرستانی و یک اکیپ استانی در ایام نوروز فعالیت خواهند کرد افزود: همه مراکز واکسیناسیون در شهرستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در تعطیلات نوروزی دایر بوده و آماده تزریق واکسن به هم‌میهنان از سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه مراکز بهداشتی و دندان‌پزشکی در شهرستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز در ایام نوروز به مردم خدمت می‌کنند تصریح کرد: مدیریت تأسیسات و تجهیزات پزشکی استان به‌صورت تمام‌وقت در ایام نوروز فعال است تا در صورت بروز هرگونه مشکل به ویژه کنترل اکسیژن سازها بتوانند مشکلات را برطرف کنند.

طرح نوروزی خدمات بشردوستانه هلال احمر در استان کرمان آغاز شدطرح نوروزی آرامش بهاری در 190 بقعه استان فارس اجرا می‌شودطرح نوروزی پلیس با شعار "قانون‌مداری، پرهیز از خطر و آرامش در سفر" در گیلان آغاز شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از فعالیت داروخانه‌ها و آزمایشگاه‌های این استان در ایام نوروز خبر داد و افزود: یک کمپ سلامت نیز برای ارائه خدمات به مسافران در ورودی شهرستان سرخه فعال خواهد بود تا در صورت مشکل مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی منتقل شوند.

انتهای پیام/363/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شهرستان های زیرپوشش پایگاه اورژانس ایام نوروز خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد