Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:40:26 GMT

انهدام یک تیم تروریستی در استان خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۵۸۷۰

انهدام یک تیم تروریستی در استان خوزستان

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای از انهدام یک تیم تروریستی و دستگیری اعضای آن خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: با تلاش شبانه‌روزی چندین ماهه و گسترش چتر اطلاعاتی پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی استان، با هدایت سازمان اطاعات فرماندهی انتظامی کشور تیم تروریستی وابسته به گروهک‌های تجزیه طلب و سرویس‌های جاسوسی کشورهای متخاصم منطقه که به دنبال، ایجاد تفرقه بین اقوام مختلف استان خوزستان، بروز درگیری‌های قومیتی، ایجاد اغتشاش، آشوب و حمله به اماکن حساس و حیاتی استان بودند را شناسایی و منهدم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم تروریستی ضمن ارتباط‌گیری با سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای متخاصم و دریافت پول جهت انجام مأموریت‌های خرابکارانه و حمله به چهره‌های منتفذ استان؛ با استفاده از مواد منفجره در سال جاری، اقدام به تخریب و آتش سوزی منازل و اماکن عمومی در سطح استان کرده بودند.

این تیم تروریستی منتسب به گروه‌های ضدانقلاب خارج از کشور و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه بوده و از سوی آنها هدایت و حمایت می شده است.

کد خبر 5449505

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی عملیات تروریستی انهدام گروهک تروریستی حوادث چهارشنبه سوری شهرداری تهران نوروز 1401 شورای شهر تهران چهارشنبه سوري اورژانس علیرضا زاکانی سفرهای نوروزی شهرداری شهر تهران قوه قضاییه آتش نشانی غلامحسین محسنی اژه ای آلودگی هوا تیم تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ به نقل از پلیس انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز، سرهنگ سید جواد حسینی  گفت: در پی اعلام وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی در شهرستان طرقبه شاندیز، ماموران تجسس پاسگاه حصار با انجام گشت‌های هدفمند و اقدامات کنترلی،  به دو نفر متهم مظنون و آنان را در حین سرقت دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی افزود: در بازرسی از وسایل همراه متهمان ۱۳ دستگاه تلفن همراه مخابراتی،  تعداد ۲ دستگاه آیفون صوتی،  ۲۰۰ متر کابل مخابراتی و تعدادی زیادی قابلمه و ظروف آشپزخانه کشف و ضبط شد.
وی گفت: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی شهرستان نیز اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز با اشاره به ارجاع متهمان دستگیرشده به مراجع قضائی از شهروندان خواست هرگونه فعالیت مجرمانه که نظم و امنیت را تهدید می‌کند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت