Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@16:40:47 GMT

طرح نوروزی آرامش بهاری در ۱۴۰ امامزاده مازندران

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۵۹۳۹

طرح نوروزی آرامش بهاری در ۱۴۰ امامزاده مازندران

ایسنا/مازندران مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری در ۱۴۰ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران اجرا می‌شود و با برپایی ۴۰ خیمه معرفت برنامه‌های فرهنگی در آن به اجرا در خواهد آمد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیکی سال جدید و حضور مسافران نوروزی در بقاع متبرکه استان، اظهار کرد: طرح آرامش بهاری پس از ۲ سال وقفه به علت شیوع ویروس کرونا در ایام عید نوروز در مازندران اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در ۱۴۰ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران خبر داد و گفت: این طرح همراه با برپایی خیمه‌های معرفت، اعزام روحانیون و برنامه‌های فرهنگی در سطح بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به حضور ۵۰ مبلغ اعزامی و ۸۵ روحانی مستقر در طرح آرامش بهاری، افزود: ۴۰ خیمه معرفت در سطح آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برپا می‌شود که فعالیت‌های فرهنگی در آن به اجرا در خواهد آمد.

حیدری از برگزاری مراسم لحظه تحویل سال‌ نو در امامزادگان شاخص مازندران خبر داد و گفت: بقاع متبرکه استان آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی هستند و امیدواریم مردم نیز در جوار امامزادگان شئونات اسلامی را رعایت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری طرح آرامش بهاری اداره اوقاف و امور خیریه آرامش بهاری بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول

سرهنگ حسین نوروزی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یک مراسم عروسی در علی آباد کتول، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد در این مراسم سرنشینان یک دستگاه سواری پس از قدرت نمایی اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی علی آباد کتول گفت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش ماموران، پنج متهم شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ نوروزی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلافات شخصی و قدرت نمایی اعلام کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۵۶۳ برنامه هفته هلال احمر در مازندران اجرا می شود
  • اجرای ۱۷۰۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران
  • برگزاری نمایشگاه «آبی» در باگالری
  • (ویدیو) ارتفاع ۵ متری برف بهاری در مرز قزوین و مازندران
  • جزییات بیشتر قطع یک درخت خطرساز در روستای کیسم آستانه اشرفیه
  • تشدید بارش‌های بهاری در آسمان مازندران
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • منیعی: خطیر آرامش نکونام را گرفت؛ استقلال با هوش باشد قهرمان می‌شود