Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران عصر امروز در مراسم جشن نوروز در استادیو گولان سنندج، اظهار کرد: قدر هنر کسی دادند که هنرمند و هنرپرور باشد.

دبیرکل یونسکو در ایران افزود: برگزاری این مراسم در این سطح بیانگر این است که مسئولان کردستان به معنای کامل هنرمندپرور و قدرشناس هنر و هنرمند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اجرای دف‌نوازی گروه 200 نفری کردستان در تهران، پایتخت ایران را به آسمان بردند، گفت: امروز مردم سنندج هم با استقبال بسیار خوب از کاروان نوروز و برگزاری این مراسم باشکوه نشان دادند که قدر اهل هنر خوب می‌دانند و با میزبانی بسیار خوب و باشکوه خود خستگی را از تن ما بیرون کردند.

ایوبی خاطرنشان کرد: مردم کردستان پاسداران مرزهای فرهنگی ایران هستند، مردمان عزیز این سرزمین آئین اسلامی ایران را به بهترین شیوه ممکن قدر شناختید و به بهترین صورت پاسداری کردند.

وی خطاب به مردم کردستان اذعان داشت: شما مرزهای فرهنگی را پاس داشتید و به بهترین شکل ممکن حفظ و به نمایش گذاشتید و به واسطه عظمت و شکوهی که در پاسداشت هنر کردید، دبیرخانه دائمی «پایتخت نوروز جهان» را از آن خود کردید.

دبیرکل یونسکو در ایران ادامه داد: دف‌نوازی هنرمندان کردستانی در تهران عمق فرهنگ و هنر مردم این استان را در پایتخت به نمایش گذاشت.

وی تصریح کرد: مردم تهران و مهمانان کشورهای مختلف در تهران شکوه فرهنگ مردم کردستان را دیدند و خواندند که دف بیدارباش شرط است.

ایوبی عنوان کرد: به واسطه همین هنرمندی‌هایی که خلق کردید پایتخت نوروز و شهر خلاق موسیقی جهان شده‌اید.

وی گفت: تن خسته جهان امروز نیازمند هنر و شادی است، جهان غرب امروز نیازمند به این نور و انرژی و درمان جهان شرق است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: پایتخت نوروز سنندج شهر خلاق موسیقی دبیرخانه دائمی مردم کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۶۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد

مولوی عبدالرحمان ترنج زر امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی باعث ناامیدی و رسوایی همه افرادی شد که می‌گفتند ایران نمی‌تواند به اسرائیل حمله کند.

وی تصریح کرد: حمله ایران به اسرائیل کاملاً قانونی و حق مسلم آن بود و باعث خوشحالی تمام مسلمانان از کوچیک تا بزرگ شد.

مولوی ترنج زر گفت: انتقام ایران برای حفظ فلسطین و قدرت بخشیدن به جبهه مقاومت بود که بصیرت رهبری و سپاه پاسداران باعث درخشش جهان اسلام شد.

امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار ابراز داشت: وقتی متوجه حمله ایران به اسرائیل شدیم خیلی خوشحال شدیم تا به حال چنین خوشحالی را تجربه نکرده بودیم حتی در جشن‌ها و عروسی‌هایمان اینقدر خوشحال نبودیم.

وی افزود: این وعده الهی است که یهودیان جنایتکار به دست مسلمانان نابود می‌شوند. در انتقام ایران از اسرائیل هم کمک خداوند متعال کاملا مشهود بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد