Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای  در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان گفت:برخی از مسدولان می گویند که ما امکانات و اختیارات لازم برای انجام ماموریت و ایجاد تحول برای رفع مشکلات استان نداریم و اگر داشتیم می‌توانستیم بهتر کار میکردیم که به نظرم این حرف درستی نیست.

او گفت : کمبود امکانات و نیروی انسانی به نظر حرف درستی است اما اگر با همدلی و با شناسایی مسایل بخواهیم کار کنیم آیا بیشتر از این نمی توانیم این مشکلات را رفع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اژه ای می گوید: بودجه، امکانات و نیروی انسانی حتما در پیشبرد کارها موثر است اما بخش مدیریت بسیار مهمتر است و اگر در مدیریت موفق عمل کنیم با امکانات کم هم می‌توانیم بسیاری از کارها را جلو ببریم.

 او گفت: در زمینه مواد مخدر مجازات‌ها سنگین است و این مسأله بوده که این استان و استان‌های دیگر مبتلا هستند باید همفکری کنیم که در این زمینه چه اقداماتی انجام دهیم که هم موثر و هم بازدارند بوده و عوارض نداشته باشد.

به گفته رییس قوه قضاییه ضی از جرائم خشن و قتل عمد در سیستان و بلوچستان نسبت به شاخص‌ها زیاد است  و  اگر سرمایه گذاری را در این استان بیشتر و امنیت آنان را تامین و زمینه اشتغال را فراهم کنیم می‌توانیم بسیاری از جرائم را کاهش دهیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه محسنی اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بسته این هفته خبر‌های خوش به موضوعاتی همچون توسعه شبکه فیبر نوری، آبگیری سد‌ها در بارندگی‌های اخیر، مقام سوم سیستان و بلوچستان در رقابت‌های کوراش کشور و جاذبه‌های تجاری منطقه آزاد چابهار برای کشور تاجیکستان پرداخته است.

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌ها | جزئیات خسارت از زبان سخنگوی مدیریت بحران
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!