Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، کامران قدس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان بعد از ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اظهار کرد: ستاد نوروزی در این دانشگاه تشکیل شده و کادر درمان برای ارائه خدمات در نوروز ۱۴۰۱ آماده هستند.

وی با بیان اینکه اصل کار دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در زمینه کرونا و واکسیناسیون است، افزود: پیگیری روزانه بیماران کرونا و ارائه خدمات به آنها وظیفه اصلی ما است که در ایام نوروز هم ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان گفت: ۵۶ بازرس در قالب ۶ تیم شهرستانی و یک تیم استانی در ساعت‌های مختلف در ایام نوروز بر رعایت نکات بهداشتی در مراکز عرضه و خدماتی این استان نظارت و با متخلفان برخورد می‌کنند.

قدس ادامه داد: چهار مرکز واکسیناسیون کرونا در نوروز ۱۴۰۱ در استان سمنان فعال و آماده ارائه خدمات به مردم ازجمله مسافران نوروزی است.

وی با بیان اینکه مرکز دندانپزشکی نیز در ایام نوروز برای ارائه خدمات به مردم در استان سمنان فعال است، عنوان کرد: آزمایش‌های کامل پزشکی هم به‌صورت روتین در ایام نوروز انجام می‌شود.

قدس با اشاره به اینکه آزمایش‌های مورد نیاز برای نوزادان تازه متولد شده و مسافران پروازهای خارجی در نوروز ۱۴۰۱ انجام می‌شود، اضافه کرد: ۳۰ پایگاه اورژانس در نقاط مختلف زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در ایام نوروز در آماده‌باش هستند و پایگاه هوایی هم برای ارائه خدمات فعال است.

وی افزود: یک کمپ سلامت برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در ورودی سرخه فعال شده تا علاوه بر راهنمایی مسافران، در صورت بروز مشکل آنها را به مراکز درمانی ارجاع دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان گفت: علاوه بر فعالیت داروخانه‌های شبانه‌روزی، تعدادی داروخانه منتخب در شهرهای مختلف زیر پوشش این دانشگاه در نظر گرفته شده تا به شهروندان در ایام نوروز خدمات ارائه دهند.

قدس عنوان کرد: برای مراکز درمان سوءمصرف مواد مخدر در استان سمنان نیز تا دو ماه دارو تأمین شده است تا دچار مشکل نشوند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تعداد زیاد مبتلایان به سویه امیکرون، تعداد موارد فوتی و بستری در بخش‌های آی.سی.یو کم بود؛ اما با توجه به در پیش ایام نوروز و شلوغی مراکز مختلف و برپایی دورهمی‌ها از مردم درخواست می‌شود که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند تا شیوع کرونا افزایش پیدا نکند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نوروز ۱۴۰۱ پایگاه اورژانس واکسیناسیون کرونا در سمنان کرونا در سمنان دانشگاه علوم پزشکی برای ارائه خدمات ارائه خدمات استان سمنان ایام نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل

اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: پایگاه اورژانس ۱۱۵ در ٢٠٠ مترمربع زمین به همت خانواده شهید صولت رئیسی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید

تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری

وی افزود: برای احداث این پایگاه یک میلیارد و ۶۵٠ میلیون تومان هزینه شد.

اعرابی اضافه کرد: با افتتاح این پایگاه ماموریت‌های شهر اردل تقسیم و خدمات بهتری به مردم ارائه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان