Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@21:55:56 GMT

هکرهای ایرانی اطلاعات شخصی رئیس موساد را فاش کردند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۶۴۹۷

هکرهای ایرانی اطلاعات شخصی رئیس موساد را فاش کردند

برخی رسانه‌های اسرائیلی از احتمال هک اطلاعات شخصی «دیوید بارنیا»، رئیس سازمان اطلاعات و عملیات ویژه اسرائیل (موساد) توسط هکرهای ایرانی خبر دادند.

بر اساس اعلام رسانه‌های اسرائیلی، هکرهای ایرانی روز چهارشنبه ویدئویی را در یک کانال تلگرامی ناشناس منتشر کردند که حاوی عکس‌ها و اسناد شخصی است که ظاهراً از تلفن همسر دیوید بارنیا به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدئو در کانال «دست‌های باز» منتشر شده است که به گفته رسانه‌های اسرائیلی روز سه‌شنبه ایجاد شده است.

صاحبان این کانال تلگرامی ادعا کرده‌اند که این اطلاعات را در یک «عملیات اطلاعاتی طولانی» علیه بارنیا که از سال ۲۰۱۴ آغاز شده بود، به دست آورده‌اند. بارنیا در ژوئن ۲۰۲۱ به عنوان رئیس سازمان جاسوسی اسرائیل منصوب شده است.

عکس‌هایی از سفر خانوادگی رئیس موساد به کپنهاگ در سال ۲۰۱۴، شناسنامه، اسناد مالیاتی، بلیط هواپیما در ویدئوی منتشر شده، مشاهده می‌شود.

همچنین تصویر ماهواره‌ای از مکانی که هکرها ادعا می‌کنند خانه رئیس موساد در مرکز اسرائیل است، در این فیلم ویدئویی وجود دارد./یورونیوز

 

منبع: فردا

کلیدواژه: هکرهای ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۶۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رخ‌نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مشاهده گله گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود (فیلم) عملیات نجات دو بچه شیر کوهی از مخزن آب (فیلم) بازی‌ توله خرس با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر (فیلم)

دیگر خبرها

  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • دستاورد‌های اطلاعاتی گرانقیمت ایران پس از عملیات «وعده صادق»
  • واکنش عرب‌ها با دیدن نیسان طلایی ایرانی (فیلم)
  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • رخ‌نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار (فیلم)
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • هوش مصنوعی گرایش سیاسی افراد را از چهره‌شان می‌خواند