Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس پلیس‌راه لرستان از آغاز طرح‌های نوروزی پلیس با حضور و همکاری نیروهای امدادی و خدماتی و با اولویت پیشگیری از سوانح و تصادفات جاده‌ای خبر داد.

سرهنگ محمد زارعی در حاشیه آغاز طرح نوروزی پلیس و دیگر نهادهای امدادی، اظهار کرد: پلیس به‌صورت گسترده در نقاط مختلف جاده‌ها مستقر است تا با استقرار مداوم مأموران پلیس‌راه در محورهای مواصلاتی ضمن افزایش آگاهی مردم و رعایت قوانین و مقررات بتوانیم شاهد کاهش آمار تصادفات باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش گروه‌های گشت محسوس و نامحسوس تصریح کرد: با توجه به اینکه محورهای مواصلاتی لرستان از جمله محورهای ترانزیتی محسوب می‌شوند حضور گشت نامحسوس در محورهای برون‌شهری و استقرار پلیس در این محورها عامل مؤثری در کاهش آمار تصادفات خواهد بود ازاین‌رو پلیس در طرح نوروزی خود از ۲۵ اسفند به‌صورت شبانه‌روزی در محورهای مواصلاتی شهرستان حضور خواهد داشت.

رئیس پلیس‌راه لرستان با توجه به اینکه بخش قابل‌توجهی از حوادث ایام نوروز به تصادفات رانندگی به‌ویژه در جاده‌های بین‌شهری مربوط می‌شوند خاطرنشان کرد: سبقت، سرعت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و عدم توجه به علائم راهنمایی و رانندگی و نداشتن توجه کافی به جلو، عجله و شتاب در رانندگی از مهم‌ترین عوامل حادثه‌ساز هستند که ایام عید را به کام افراد و خانواده‌ها تلخ می‌کنند ازاین‌رو مأموران مستقر در پایگاه‌های پلیس سعی می‌کنند با نظارت بر ترددها و مسائل امنیتی به مردم و مسافران نورزی خدمت‌رسانی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محورهای مواصلاتی پليس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از لغزندگی محور‌های شهرکرد، فارسان و کوهرنگ خبر داد.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو ازهرگونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن